Chłopskie Jadło w wersji all inclusive

Sfinks Polska zarządza 107 restauracjami, z czego 8 działa pod szyldem Chłopskiego Jadła.
Czwartek
17.05.2012
Spółka Sfinks chce podkręcić wyniki swojej sieci poprzez zmianę wystroju lokali.
 

- Już niebawem nasi klienci będą mogli zobaczyć restauracje Chłopskie Jadło w najnowszej odsłonie – zapowiada Sylwester Cacek, właściciel spółki Sfinks Polska, operatora sieci. - Oprócz nowych szyldów i innych elementów graficznych odświeżony zostanie także wystrój lokali oraz wprowadzona nowa karta dań. Chcemy zaproponować tradycyjną domową kuchnię w lżejszej postaci, serwowaną we wnętrzach, które w bardziej nowoczesny sposób nawiązują do polskich motywów ludowych.

Spośród zarządzanych przez Sfinksa sieci to właśnie Chłopskie Jadło jako jedyne nie zanotowało w wzrostu przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2012 w porównaniu z rokiem ubiegłym. Sprzedaż w lokalach Sphinxa i WOOK rosła odpowiednio w tempie 1,5 proc. i 8,7 proc. Od stycznia do marca operator zanotował stratę netto na poziomie 3,3 mln zł przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 41,02 mln zł.

- Należy pamiętać, że pierwszy kwartał jest zazwyczaj trudniejszym sprzedażowo okresem w roku dla gastronomii niż pozostałe miesiące. Chociażby ze względu na pogodę, która nie sprzyja częstym wyjściom do restauracji – tłumaczy Sylwester Cacek. - Nasze sieci z kwartału na kwartał notują coraz lepsze wyniki na sprzedaży, co świadczy o trwałej poprawie biznesu na poziomie bieżącej działalności restauracji. Te pozytywne efekty w ostatnich miesiącach były dodatkowo napędzane przez działania marketingowe, co jednak oznaczało równocześnie wyższe wydatki rzutujące na koszty ogólnego zarządu. Oprócz tego najbardziej znaczącym obciążeniem naszych wyników są koszty finansowe, czyli zobowiązania wobec banków, które pochłaniają pozytywne efekty operacyjne wypracowane przez sieci.

Oprócz zmian w Chłopskim Jadle, Sfinks planuje też na czas EURO 2012 zmodyfikować menu w placówkach Sphinx. Twarzą marki został ostatnio były bramkarz reprezentacji Polski, Radosław Majdan. Jeszcze w tym roku sieć ma powiększyć się o cztery nowe lokale.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa