Amerykańska pizzeria włącza drugi bieg

Franczyzobiorcy Domino’s Pizza powinni liczyć się z tym, że w roku otwarcia będą musieli dokładać do interesu.
Poniedziałek
18.06.2012
W 2013 roku Domino’s Pizza otworzy swoją pierwszą restaurację we franczyzie. To szybciej niż planowano.
 

Po dziewięciu latach nieobecności amerykańska sieć pizzerii Domino’s Pizza powróciła do Polski na początku 2011 roku. Dziś pod szyldem z kostką domina funkcjonuje 13 lokali mieszczących się na terenie Warszawy i Pruszkowa. W drugiej połowie roku sieć przedstawi swoją ofertę franczyzową. Według planu, pierwszy lokal prowadzony przez partnera zostanie otwarty w 2013 roku.

- Mamy już wielu chętnych – mówi Peter Shaw, dyrektor zarządzający Domino's Pizza Poland. - Zapytania o możliwość otwarcia lokalu pod szyldem Domino’s Pizza zaczęły pojawiać się już w kwietniu zeszłego roku, kiedy to dopiero zaczynaliśmy wprowadzać sieć na polski rynek. Wierzymy, że z liczbą 15 lokali własnych, którą planujemy posiadać do końca 2012 roku, będziemy w pełni gotowi, aby otworzyć pierwszą pizzerię działającą na zasadzie franczyzy.

Pierwotny plan rozwoju sieci zakładał, że pierwsze 20 pizzerii będzie kontrolowane przez spółkę, zaś kolejna restauracja zostanie powierzona franczyzobiorcy.
- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie franczyzy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy – informuje Maciej Jania, dyrektor zarządzający Domino’s Pizza. - Powodem tej decyzji był szybki rozwój naszych zdolności operacyjnych, które dają nam pewność, iż będziemy w stanie efektywnie i z sukcesem dalej rozwijać markę Domino’s na polskim rynku, również poprzez lokale franczyzowe.

Otwarcie lokalu pod szyldem Domino’s Pizza będzie wymagało dużego nakładu finansowego i czasu. Ostateczna wysokość inwestycji będzie zależna od lokalizacji, jak i stanu lokalu. Franczyzobiorcy powinni liczyć się z tym, że w roku otwarcia będą musieli dokładać do interesu.

- Wierzymy, że Polska, jako kraj, który staje się jednym z liderów gospodarczych w Europie, ma duży potencjał, aby w ciągu najbliższej dekady przyjąć od 200 do 300 lokali Domino’s – dodaje Peter Shaw. - W bliższej perspektywie, w ciągu najbliższych 5 lat, spodziewamy się otwarcia ponad 100 lokali pod szyldem Domino’s.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa