Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska zakłada, że niemal codziennie firma będzie otwierać nowy sklep.
Czwartek
05.07.2012
Żabka Polska przejęła sieć sklepów z Pomorza. Przybędzie 21 punktów z zielonym logo firmy.
 

W ramach programu „Sklep za czynsz” 21 sklepów Zatoka przejdzie remodeling i zostaną dostosowane do standardów sieci sklepów Freshmarket.
- Nasze tegoroczne plany rozwoju zakładają, że niemal codziennie będziemy otwierali nowy sklep Żabka lub Freshmarket. W pierwszym półroczu tego roku zanotowaliśmy ponad 20-procentowy wzrost obrotów. Właśnie dzięki takim projektom jak „Sklep za czynsz” małe i średnie sklepy mogą konkurować na coraz trudniejszym dla detalistów rynku – mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Sklepy sieci Zatoka, które już wkrótce będą funkcjonowały pod szyldem Freshmarket, to placówki o powierzchni od 100 do 300 m2, zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych - głównie w Gdańsku i Gdyni.

Rynek detaliczny w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie, dlatego warto jednoczyć siły – mówi Roman Chajewski, prezes zarządu sieci sklepów Zatoka.

Projekt „Sklep za czynsz” jest programem uruchomionym przez firmę Żabka Polska jesienią 2011 roku. W ramach współpracy dotychczasowy właściciel oddaje sklep w zarządzanie Żabce, która w zamian płaci czynsz za wynajem, zatrudnia dotychczasowych pracowników i inwestuje w adaptację placówki kilkaset tysięcy złotych.

(awh)