Menu dietetyczne w siłowni

Dr Marek Bardadyn to ekspert w dziedzinie odżywiania i autor diety strukturalnej. Swoim nazwiskiem firmuje bary koktajlowe, catering dietetyczny, wczasy odchudzające oraz książki zawierające diety.
Niedziela
23.09.2012
Bary z dietetycznym jedzeniem Dr Bardadyn mogą powstawać w gabinetach kosmetycznych i fitness klubach.
 

Nazwiskiem doktora Marka Bardadyna firmowane są jak na razie dwa franczyzowe bary z dietetycznym jedzeniem. Niedługo dołączy do nich 6-7 nowych punktów franczyzowych w Warszawie oraz w Rzeszowie, Gliwicach i Poznaniu.
- Muszę przyznać, że zainteresowanie naszą franczyzą przeszło najśmielsze oczekiwania. Chcemy wykorzystać popularność marki i konceptu za granicą i również tam rozwijać sieć barów. Prowadzimy już rozmowy dotyczące uruchomienia masterfranczyzy w Kanadzie, Arabii Saudyjskiej i w Niemczech. Wszystkich zainteresowanych naszym konceptem zapraszamy na Targi Franczyza 2012 odbywające się w Warszawie w październiku tego roku - mówi Zuzanna Ploch, menadżer marki Dr Bardadyn.

Firma myśli również nad poszerzeniem lokalizacji, w jakich będą otwierane Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bary.
- Chcemy wyjść z naszą ofertą poza centra handlowe i pojawiać się również w biurowcach, gdzie zamierzamy sprzedawać dietetyczne przekąski i dania diety strukturalnej. Otwarciom nowych barów będą towarzyszyły spotkania z twórcą diety strukturalnej, dr Markiem Bardadynem – zapowiada Zuzanna Ploch.

Koszt inwestycji uzależniony jest od rodzaju oraz powierzchni lokalu. Istnieje możliwość uruchomienia baru w postaci wyspy sprzedażowej w centrum handlowym, witryny w części food court centrum handlowego lub też baru/restauracji o rozszerzonym asortymencie dań diety strukturalnej w lokalu użytkowym w atrakcyjnej lokalizacji. Ponadto można połączyć bar z działalnością własną, na przykład z fitness klubem, gabinetem kosmetycznym. Do sieci mogą przystąpić również restauracje, które chciałyby uzupełnić swoją ofertę o potrawy z menu diety strukturalnej.

W przypadku wyposażonego lokalu rozpoczęcie współpracy wiąże się jedynie ze zmianą szyldów i oznaczeń (ok. 3 tys. zł). Uruchomienie wyspy czy też witryny w centrum handlowym to koszt ok 40 tys. zł, w zależności od powierzchni i zakresu działalności lokalu. Do końca tego roku franczyzobiorcy nie muszą płacić za przystąpienie do sieci, a opłata bieżąca wynosi 4 proc.

(mak)


Magdalena Krocz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa