Modny franczyzobiorca

Lulu Couture prowadzi dwa salony własne oraz jeden franczyzowy. Odzież marki jest dostępna również w trzech sklepach internetowych.
Sobota
13.10.2012
Partner firmy odzieżowej Lulu Couture powinien znać aktualne trendy w modzie. Pierwszego takiego franczyzobiorcę udało się właśnie pozyskać.
 

Marka Lulu Couture powstała z inspiracji odzieżą z różnych stron świata. Jej właściciel, firma Trend, importuje eleganckie ubrania dla kobiet od przeszło 15 lat. W Polsce marka zadebiutowała w Mrągowie, gdzie powstał jej flagowy butik i od razu rozpoczęła poszukiwania franczyzobiorców. Firma dokładnie weryfikuje wszystkich kandydatów.

– Osoba, która chce prowadzić nasz salon musi być bardzo kreatywna oraz interesować się modą – mówi Hubert Łusiak, przedstawiciel Lulu Couture na Polskę. – Poszukujemy również przedsiębiorców, którzy chcieliby poszerzyć asortyment własnego butiku na zasadzie multibrandu. Wobec takich osób wymagania mamy stosunkowo niższe.

Otwarcie własnego salonu Lulu Couture to inwestycja rzędu ok. 40 tys. zł. Sklep multibrandowy pod logo Boutique Trend można z kolei uruchomić już za 80 tys. zł. Firma przewiduje do końca roku otwarcie maksymalnie 6 salonów obu konceptów, po jednym w Warszawie, Toruniu, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. W dwóch pierwszych lokalizacjach umowy są negocjowane.

W ramach opłaty licencyjnej, która wynosi 5 tys. zł, franczyzobiorca otrzymuje podręcznik operacyjny, pomoc przy wyborze lokalizacji, ocenę atrakcyjności lokalu oraz wsparcie w zakresie aranżacji punktu sprzedaży. – Staramy się tak przygotować salon, by partner mógł skupić się tylko na jego prowadzeniu i zawsze miał schłodzonego szampana dla klienta – podsumowuje Łusiak.

Branża odzieżowa to jak na razie jedyna płaszczyzna działalności firmy Trend, choć niebawem może się to zmienić. Trwają bowiem prace nad nowym konceptem gastronomicznym o nazwie Lulu Couture Cafe. W kawiarniach oprócz kawy mają być serwowane przekąski, desery oraz wino.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022