Modny franczyzobiorca
Marka Lulu Couture powstała z inspiracji odzieżą z różnych stron świata. Jej właściciel, firma Trend, importuje eleganckie ubrania dla kobiet od przeszło 15 lat. W Polsce marka zadebiutowała w Mrągowie, gdzie powstał jej flagowy butik i od razu rozpoczęła poszukiwania franczyzobiorców. Firma dokładnie weryfikuje wszystkich kandydatów.
– Osoba, która chce prowadzić nasz salon musi być bardzo kreatywna oraz interesować się modą – mówi Hubert Łusiak, przedstawiciel Lulu Couture na Polskę. – Poszukujemy również przedsiębiorców, którzy chcieliby poszerzyć asortyment własnego butiku na zasadzie multibrandu. Wobec takich osób wymagania mamy stosunkowo niższe.
Otwarcie własnego salonu Lulu Couture to inwestycja rzędu ok. 40 tys. zł. Sklep multibrandowy pod logo Boutique Trend można z kolei uruchomić już za 80 tys. zł. Firma przewiduje do końca roku otwarcie maksymalnie 6 salonów obu konceptów, po jednym w Warszawie, Toruniu, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. W dwóch pierwszych lokalizacjach umowy są negocjowane.
W ramach opłaty licencyjnej, która wynosi 5 tys. zł, franczyzobiorca otrzymuje podręcznik operacyjny, pomoc przy wyborze lokalizacji, ocenę atrakcyjności lokalu oraz wsparcie w zakresie aranżacji punktu sprzedaży. – Staramy się tak przygotować salon, by partner mógł skupić się tylko na jego prowadzeniu i zawsze miał schłodzonego szampana dla klienta – podsumowuje Łusiak.
Branża odzieżowa to jak na razie jedyna płaszczyzna działalności firmy Trend, choć niebawem może się to zmienić. Trwają bowiem prace nad nowym konceptem gastronomicznym o nazwie Lulu Couture Cafe. W kawiarniach oprócz kawy mają być serwowane przekąski, desery oraz wino.
(boa)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...