Trzynasty nie znaczy pechowy
Przedsiębiorcy zainteresowani licencją Feel the Chill będą zajmowali się sprzedażą mrożonych jogurtów smakowych, soków, sałatek, shaków i kawy. Lokale działają na wyspach o powierzchni ok. 20 m2 w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach dużych miast. W drugim przypadku do prowadzenia działalności potrzeba 50 m2. Opłata licencyjna wynosi 20 tys. zł, zaś całkowity wydatek na własny biznes we współpracy z Feel the Chill 200 tys. zł. Franczyzobiorca zobowiązany jest do wnoszenia comiesięcznej opłaty w wysokości 6 proc. od uzyskiwanego obrotu, jednak nie mniej niż 2 tys. zł. Składka na fundusz marketingowa to 1,5 proc. obrotów partnera.
- Wspieramy partnera w wyborze lokalu oraz negocjowaniu warunku umowy najmu. Kontaktujemy przedsiębiorcę z producentem mebli niezbędnych do wyposażenia baru oraz z dostawcami produktów. W zależności od wielkości miasta ustalamy z partnerem zasady funkcjonowania wyłączności terytorialnej – wyjaśnia Aleksandra Skawiniak, menedżer projektu franczyzowego Feel the Chill.
Firma poszukuje franczyzobiorców w Białymstoku, Bielsku-Białej, Lublinie, Warszawie, Kielcach i Szczecinie. W 2013 roku Feel the Chill planuje powiększyć się o 8-10 nowych lokali.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali