Zimne zaopatrzenie
W 2012 roku na współpracę z Mimi Melts zdecydowało się 60 partnerów, którzy prowadzili sprzedaż bezpośrednio ze stoisk. W tym roku planowana jest podobna liczba stoisk sezonowych. W przeciwieństwie do innych konceptów gastronomicznych przedsiębiorcy podpisują kilkumiesięczną umowę z firmą. Czasami umowa nie jest potrzebna, ponieważ właściciele biznesu po prostu zaopatrują się bezpośrednio w hurtowni Mini Melts.
- Zamówienie jest realizowane w 24 godziny. Nasze lody w kształcie drobnych kuleczek dostarczane są przez kurierów w specjalnych zamrażarkach. Po zimowej przerwie odnawiamy kontakt z przedsiębiorcami, z którymi współpracowaliśmy w minionym roku. Kontaktują się z nami także nowe osoby. Dziennie mamy 2-3 zgłoszenia, jednak już w marcu i kwietniu spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – prognozuje Piotr Zawadzki, prezes zarządu Mini Melts Polska.
Sezon na lody ruszy jak zwykle na początku maja i potrwa do przełomu sierpnia i września. Sprzedaż ze stoisk najlepiej sprawdza się na miejskich deptakach, w parkach, zoo oraz na imprezach organizowanych pod gołym niebem. Zadaniem przedsiębiorców jest znalezienie najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie korzystnej opłaty za możliwość postawienia stoiska. – W tym celu warto wykorzystać własne kontakty – dodaje Piotr Zawadzki.
Mini Melts sprzedaje swoje produkty także na imprezy okolicznościowe, takie jak wesela, eventy, bankiety. W tym roku firma rozpoczęła rozmowy z sieciami handlowymi na temat dostawy lodów do sklepów. – W zeszłym roku było to jeszcze niemożliwe, ponieważ technologia produkcji zakładała przechowywanie lodów w temperaturze minus 35 stopni. Niestety nie wszystkie urządzenia chłodnicze osiągały taką temperaturę. W tym roku zmieniliśmy technologię produkcji, dzięki czemu lody mogą znajdować się w zamrażarkach utrzymujących temperaturę minus 15-20 stopni. Nasi klienci to nie tylko sieciowi odbiorcy, ale również indywidualne sklepy i hurtownie – mówi Piotr Zawadzki.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali