Współpracę z Mini Melts mogą rozpocząć zarówno przedsiębiorcy doświadczeni w branży lodowej jak i osoby, które po raz pierwszy chcą spróbować swoich sił w tym biznesie.
Wtorek
19.02.2013
W tym roku Mini Melts będzie prowadził nie tylko stoiska. Firmowe lody trafią także do sklepów.
 

W 2012 roku na współpracę z Mimi Melts zdecydowało się 60 partnerów, którzy prowadzili sprzedaż bezpośrednio ze stoisk. W tym roku planowana jest podobna liczba stoisk sezonowych. W przeciwieństwie do innych konceptów gastronomicznych przedsiębiorcy podpisują kilkumiesięczną umowę z firmą. Czasami umowa nie jest potrzebna, ponieważ właściciele biznesu po prostu zaopatrują się bezpośrednio w hurtowni Mini Melts.
- Zamówienie jest realizowane w 24 godziny. Nasze lody w kształcie drobnych kuleczek dostarczane są przez kurierów w specjalnych zamrażarkach. Po zimowej przerwie odnawiamy kontakt z przedsiębiorcami, z którymi współpracowaliśmy w minionym roku. Kontaktują się z nami także nowe osoby. Dziennie mamy 2-3 zgłoszenia, jednak już w marcu i kwietniu spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – prognozuje Piotr Zawadzki, prezes zarządu Mini Melts Polska.

Sezon na lody ruszy jak zwykle na początku maja i potrwa do przełomu sierpnia i września. Sprzedaż ze stoisk najlepiej sprawdza się na miejskich deptakach, w parkach, zoo oraz na imprezach organizowanych pod gołym niebem. Zadaniem przedsiębiorców jest znalezienie najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie korzystnej opłaty za możliwość postawienia stoiska. – W tym celu warto wykorzystać własne kontakty – dodaje Piotr Zawadzki.

Mini Melts sprzedaje swoje produkty także na imprezy okolicznościowe, takie jak wesela, eventy, bankiety. W tym roku firma rozpoczęła rozmowy z sieciami handlowymi na temat dostawy lodów do sklepów. – W zeszłym roku było to jeszcze niemożliwe, ponieważ technologia produkcji zakładała przechowywanie lodów w temperaturze minus 35 stopni. Niestety nie wszystkie urządzenia chłodnicze osiągały taką temperaturę. W tym roku zmieniliśmy technologię produkcji, dzięki czemu lody mogą znajdować się w zamrażarkach utrzymujących temperaturę minus 15-20 stopni. Nasi klienci to nie tylko sieciowi odbiorcy, ale również indywidualne sklepy i hurtownie – mówi Piotr Zawadzki.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa