Ofertę Dobrego Wyboru uzupełniają doładowania prepaid, sprzedaż biletów komunikacji miejskiej, przyjmowanie płatności za rachunki oraz przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego.
Czwartek
18.04.2013
Partnerzy prowadzący sklepy Dobry Wybór, oprócz gwarantowanego wynagrodzenia, otrzymują co miesiąc prowizję za sprzedaż.
 

Dobry Wybór jest siecią samoobsługowych sklepów spożywczych należącą do firmy Kolporter. Punkty zlokalizowan są głównie na osiedlach i przy najczęściej uczęszczanych ulicach miast. Średnia powierzchnia sklepów Dobry Wybór wynosi od 60 do 150 m2. Asortyment stanowią artykuły spożywcze, w tym pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, owoce i warzywa, a także alkohole, wyroby tytoniowe, chemia, kosmetyki i prasa. Sieć oferuje ponadto gamę artykułów spożywczych pod własną marką. Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie sklepu jest partner, któremu firma oddaje w użytkowanie sklep wraz z pełnym wyposażeniem oraz zapewnia dostawę asortymentu. W ramach współpracy partnerskiej Kolporter ponosi wszelkie koszty administracyjne i handlowe związane z funkcjonowaniem sklepu (zakup towaru, czynsz, media, materiały eksploatacyjne, działania promocyjne i reklamowe).

- Partnerzy mają zagwarantowany atrakcyjny system wynagrodzeń. Comiesięczne gwarantowane wynagrodzenie wynosi od 4 tys. do 8 tys. zł w zależności od wielkości sklepu. Partnerzy mogą też liczyć na dodatkową prowizję od 1 do 5 proc. sprzedaży w zależności od asortymentu oraz na comiesięczne dodatki od kilkuset do 2 tys. złotych - wylicza możliwe zyski partnera Robert Szczepaniak, doradca zarządu ds. marketingu strategicznego.

Kolporter przygotował także dodatkową, alternatywną formułę współpracy przy prowadzeniu punktów sieci Dobry Wybór. Jest ona adresowaną do przedsiębiorców, którzy mają już własne sklepy spożywcze. Istnieje możliwość wynajęcia Kolporterowi sklepu w zamian za czynsz. Jednocześnie dotychczasowy właściciel ednocześnie zostaje partnerem firmy. Kolporter bierze na siebie dostawy zaopatrzenia, remont, bieżące opłaty i negocjuje z kontrahentami. Drugi wariant skierowany jest do tych osób, które posiadają swój sklep, ale z różnych powodów chcą z handlu zrezygnować. W tym przypadku właściciel otrzymuje atrakcyjny czynsz, a prowadzenie sklepu zostaje powierzone innej osobie.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022