Wychodzą z cienia
Właścicielki firmy Blue Shadow, siostry Sara i Roma Barna, postawiły na rodzimych projektantów i producentów, bo ubrania sprowadzane z zagranicy nie były w stanie sprostać ich poczuciu jakości i stylu. Powodzenie pierwszej autorskiej kolekcji skłoniło właścicielki do poszerzenia produkcji i uruchomienia sprzedaży hurtowej. Na tę chwilę odzież dla kobiet Blue Shadow jest dostępna w trzech kanałach dystrybucji: hurtowym, elektronicznym oraz tradycyjnym - poprzez sieć sklepów detalicznych. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju firmy ma być wzmocnienie eksportu oraz sieci sklepów partnerskich.
– Konsumenci dostrzegają mankamenty robienia zakupów w popularnych sieciówkach, gdzie nie mogą się ubrać osoby noszące duże rozmiary czy osoby dojrzałe, a w sklepach panuje nieustanny tłok i pośpiech. Postanowiłyśmy wykorzystać niszę, jaka powstała na rynku i stworzyć sklep, który łączy różnorodną ofertę dobrej jakości markowych ubrań wyprodukowanych w Polsce z indywidualnym podejściem do klienta – wyjaśnia Joanna Wilk, specjalista ds. wizerunku Blue Shadow.
Sieć Blue Shadow liczy 18 sklepów, w tym 5 partnerskie i 8 współpracujących. Plany rozwojowe zakładają, że do końca roku przybędzie 25 placówek. Firma zapewnia partnerom wsparcie merytoryczne w stworzeniu wystroju sklepu oraz dostosowaniu powierzchni do standardów ekspozycyjnych sieci. Partner nie ponosi żadnych kosztów przystąpienia do sieci ani funkcjonowania w niej, musi jedynie kupić ubrania marki Blue Shadow. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom wyłączność terytorialną w miastach do 30 tys. mieszkańców. Właścicielki Blue Shadow chcą, żeby ich marka pojawiła się również w sklepach multibrandowych, nie wprowadzają też ograniczeń dotyczących wielkości miasta, w jakim może pojawić się sklep ich sieci.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...