Pizzeria dla metropolii
Pod logo Maxipizza działa obecnie dziewięć pizzerii, z czego sześć prowadzą franczyzobiorcy. Firma zamierza zwiększyć zasięg swojej sieci w największych polskich miastach, dlatego rozpoczyna poszukiwania franczyzobiorców, którzy będą chcieli poprowadzić pizzerie w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
- Staramy się, aby nasze pizzerie obejmowały swoim zasięgiem obszar zamieszkiwany przez ok. 100-110 tys. osób. Dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć pizzerie w miastach, w których Maxipizza jest już obecna, ale potencjał rynku nie jest jeszcze w pełni wykorzystany – mówi Karol Molenda, członek rady nadzorczej Maxipizza SA.
Przyszły franczyzobiorca Maxpizza powinien dysponować lokalem o powierzchni co najmniej 100 m2. Kwota inwestycji kształtuje się na poziomie ok. 150 tys. zł i takie zasoby powinna posiadać osoba zainteresowana otwarciem własnej pizzerii Maxipizza. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom niektóre elementy wyposażenia lokalu oraz program komputerowy. Pracownicy pizzerii przechodzą miesięczny kurs wdrażający ich w standardy panujące w firmie.
- Jedną z cech wyróżniających nasz koncept na rynku jest rozbudowany system zamówień internetowych, dzięki któremu notujemy stały wzrost liczby zamówień – mówi Karol Molenda.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Maxipizza wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Teraz pizzę można zamówić nie tylko w lokalu i przez telefon, ale także za pośrednictwem Internetu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...