Eurokiosk zajmuje się rozwojem trzech sieci franczyzowych: sprzedających prasę i drobne artykuły gospodarcze Euro - Salonów Prasowych, kawiarni Eurocafe oraz punktów gastronomicznych Eurosnack.
Poniedziałek
21.10.2013
Eurokiosk planuje w przyszłym roku uruchamiać lokale w województwach na wschodzie Polski.
 

- Nasze salony prasowe są już bardzo dobrze znane na terenie zachodniej Polski, dlatego teraz wchodzimy z naszymi markami na północ i wschód - mówi Tomasz Pitak, dyrektor operacyjny Eurokiosk. - Prowadzimy też różne działania mające na celu podniesienie atrakcyjności działających już lokali. W poznańskich salonach prasowych połączonych z Eurocafe zainaugurowaliśmy na przykład działalność Sceny Młodych, gdzie mogą promować się młodzi wokaliści.

Franczyzobiorca Eurokiosku otrzymuje od centrali w pełni wyposażoną placówkę, nie musi się więc martwić o prace remontowe i wykończeniowe, ani też o meble. Na zatowarowanie punktu trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł. Za przystąpienie do sieci, w zależności od konceptu, trzeba zapłacić od 3,5 do 7 tys. zł, opłata bieżąca kształtuje się na poziomie 250-500 zł. Do tego trzeba doliczyć opłatę z tytułu najmu lokalu).

- Euro-Salony Prasowe często mieszczą się w marketów dyskontowych, gdzie relacja odwiedzalności do kosztów wynajmu jest korzystniejsza niż w typowych galeriach handlowych. Dzięki temu franczyzobiorcy szybciej zaczynają zarabiać – mówi Tomasz Pitak.

Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia z prowadzenia saloniku prasowego, otrzymują również wsparcie marketingowe i pomoc w znalezieniu najlepszych dostawców, w tym dedykowanego dostawcę prasy - Ruch.

Spółka Eurokiosk zajmuje się rozwojem trzech sieci franczyzowych: sprzedających prasę i drobne artykuły gospodarcze sieci Euro - Salon Prasowy, kawiarni Eurocafe oraz punktów gastronomicznych Eurosnack. Sieci rozwijane przez spółkę Eurokiosk istnieją na rynku od 1997 roku. Na początku firma działała głównie na terenie Poznania, dziś liczący 150 punktów w całej Polsce. Każdego roku powiększa się o ok. 20 nowych lokali.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022