Właściciele Smooke.pl, organizują dwutygodniowe szkolenia z zakresu obsługi klienta. Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w handlu, wystarczy, że jest osobą otwartą i komunikatywną.
Wtorek
12.11.2013
Dobra wiadomość dla franczyzobiorców Smooke.pl ws. sprzedaży e-papierosów w aptekach.
 

Smooke.pl od ponad trzech lat zajmuje się sprzedażą e-papierosów w Polsce. Pierwszy sklep powstał w czerwcu 2010 roku w Krakowie. Dziś marka ma cztery sklepy własne oraz osiemnaście franczyzowych.
- Działamy od samego początku pojawienia się elektronicznych papierosów na rynku. Mamy duże doświadczenie w doborze asortymentu, ponieważ współpracujemy z największymi producentami e-papierosów, liquidów i akcesoriów - mówi Piotr Zieliński, właściciel Smooke.pl.

Przedstawiciele firmy przekonują, że e-papierosy to szansa na rzucenie tradycyjnych papierosów.
- Nasze produkty są alternatywą dla tradycyjnych papierosów. Do tej pory przeprowadzono wiele badań jednoznacznie stwierdzających ich mniejszą szkodliwość - dodaje Piotr Zieliński.

W październiku 2013 roku Parlament Europejski zadecydował, że e-papierosów nie będzie można sprzedawać w aptekach. To dobra wiadomość dla franczyzodawców i franczyzobiorców Smooke.pl.
- Największymi przeciwnikami wolnej sprzedaży elektronicznych papierosów jest przemysł tytoniowy i farmaceutyczny (tzw. Big Tobacco i Big Pharma), ponieważ uderza to w ich interesy. Od początku naszej działalności firmy farmaceutyczne prowadzą bardzo silny lobbing mający na celu uznanie tych produktów za produkty medyczne i przejęcie kontroli nad rynkiem, lakonicznie tłumacząc to dbałością o zdrowie konsumentów – wyjaśnia Piotr Zieliński.

Franczyzodawca uważa, że dyrektywa tytoniowa, która ma zniechęcać do palenia, m.in. poprzez wycofanie papierosów aromatyzowanych oraz zmianę wyglądu opakowań, nie wpłynie negatywnie na rynek e-papierosów.
- Nie prowadziliśmy analiz dotyczących wpływu zakazu sprzedaży mentoli na spadek ogólnej sprzedaży e-papierosów, ale uważamy, że klienci powinni mieć wolny wybór. Z punktu widzenia naszej działalności nie powinno to mieć większego znaczenia – zapewnia Piotr Zieliński.

Koszty inwestycji, z jakimi musi się liczyć franczyzobiorca marki Smooke.pl, to 30 tys. zł. Kwota potrzebna jest na wyposażenie lokalu (wystrój sklepu, sprzęt IT z oprogramowaniem, reklama internetowa) oraz 15 tys. tytułem kaucji za lokal o powierzchni 20-30 m2, który to lokal franczyzodawca wynajmuje partnerowi. Smooke.pl deklaruje, że zwrot z inwestycji następuje po 3-4 miesiącach od podpisania umowy.

(jt)


PROFIT system

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022