Poprawki nie tylko krawieckie
Piotr Zielaskiewicz, dyrektor handlowy sieci Funk’n’Soul.
W ubiegłym roku otworzyliście pierwszy sklep Funk'n'Soul w nowej wizualizacji. Czy w tym roku proces rebrandingu obejmie kolejne sklepy?
Odświeżenie wizerunku to naturalny element cyklu życia każdej marki. Nowe oblicze Funk'n'Soul pokazaliśmy szerokiej publiczności na przykładzie sklepu w Gliwicach. W tym roku chcemy kontynuować ten proces. Chcemy aby każdy z salonów przeszedł lifting, który pozwoli na ładniejszą i skuteczniejszą ekspozycję naszych ubrań. Zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności oferty Funk'n'Soul, co pozwoli agentom podnieść obroty i generować wyższe zyski. Koszty zmian będą pośrednio obciążały również agenta.
Co jeszcze, oprócz rebrandingu, Funk'n'Soul planuje w tym roku?
Jednym z głównych założeń na rok 2014 jest obniżenie ceny detalicznej przy zachowaniu wysokich prowizji dla naszych agentów i obniżenie kosztów produkcji. Pozwoli nam to na zwiększenie rentowności i szersze możliwości inwestycyjne. Będziemy też systematycznie rozwijać sieć sprzedaży. Pragniemy otwierać salony zarówno w dużych, jak i w mniejszych miastach dbając o zrównoważony rozwój. Część inwestycji zaplanowanych na rok 2013 zostało przeniesionych na rok 2014. Jedną z takich inwestycji jest otwarcie salonu Funk'n'Soul w Katowicach. Rozpoczęliśmy też poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem letnich stoisk w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach.
Rozmawiała (mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...