Dostawca z polecenia
Bardzo często jednolite standardy sieciowe oznaczają nie tylko tą samą aranżację sklepu, ubiór pracowników, sposób obsługi klienta, ale także ten sam asortyment. Przykład Chaty Polskiej pokazuje, że oferta poszczególnych sklepów nie musi być wszędzie identyczna. Nowa strategia przedstawiona przez poznańską centralę mówi o wspieraniu lokalnych producentów. To także ukłon w stronę klientów, którzy cenią marki związane z miejscem ich zamieszkania.
- Specjalnie dla naszych franczyzobiorców zostanie przygotowana lista lokalnych producentów. Partnerzy będą jednak zatowarowywać swoje sklepy samodzielnie – mówi Katarzyna Łazarowicz, menedżer ds. marketingu Chaty Polskiej.
Jednocześnie franczyzodawca wprowadza swoją drugą markę własną, której logo Spiżarnia Chaty Polskiej pojawi się na niektórych tradycyjnych produktach. - Spiżarnia Chaty Polskiej i Dobra Nasza to zupełnie dwie różne marki. Dobra Nasza to w rozsądnej cenie, w wielu kategoriach: od słodyczy, przez przetwory warzywne i owocowe, po produkty higieniczne. Spiżarnia Chaty Polskiej to element nowej strategii Chaty Polskiej. Są to produkty tradycyjne, oparte na naturalnych składnikach, charakterystyczne dla poszczególnych regionów. Są one wytwarzane przez producentów lokalnych, dodajemy tylko nasze etykiety - wyjaśnia Agnieszka Kmieciak, kierownik ds. marki własnej.
Chata Polska posiada blisko 200 sklepów. Za 3 lata ma być ich już 300. Franczyzodawca działa głównie w zachodniej Polsce, w województwach: wielkopolskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, lubuskim, dolnośląskim. Najdalej „wysunięty” na wschód sklep znajduje się w woj. łódzkim.
- Strategia rozwoju naszej sieci, która wywodzi się z Wielkopolski opiera się, przede wszystkim na dalszym rozwoju w regionach, w których już działamy i mamy mocną pozycję – komentuje Katarzyna Łazarowicz. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów