W sierpniowym numerze 8/2014 (114)
Biznes na czasie
Narodziny własnej firmy
Pierwsze tygodnie życia firmy to czas, w którym ważą się losy jej założycieli.
Jak przetrwać newralgiczny okres i zapuścić korzenie na rynku?
Moim zdaniem
W poszukiwaniu szczęścia w biznesie
W życiu przede wszystkim chcemy czuć się szczęśliwi. Warto o tym pamiętać, projektując swój biznes,
aby w ferworze rynkowej walki nie zgubić siebie.
Koszty z wydatków dla niższych podatków
Zbliża się 20. dzień miesiąca, a to czas liczenia kolejno: przychodu, tajemniczych kosztów, dochodu i na koniec należnego podatku..
Fakty trendy
Biznes robi się na targach
Udział w Targach Franczyzy to najkrótsza droga do własnego biznesu.
Kto może mieć McDonald’s?
O rekrutacji franczyzobiorców McDonald's krążą legendy. Prawdą jest,
że ikona franczyzy zanim odda komuś we władanie restaurację, starannie go sprawdza.
Jednak kiedy już ktoś zostanie szczęśliwym jej właścicielem,
to trwa w szeregach sieci długie lata.
Stało się
Zbieramy siły na jesień
Sezon ogórkowy w pełni, ale gdzieś z tyłu głowy dojrzewa myśl,
że moment powrotu na biznesowy front się zbliża.
Tymczasem porcja wieści z szeregów tych, co go latem nie opuścili.
Mam firmę
Przepis na kultowy klub
Marzysz o własnym klubie pełnym gości?
Podpowiadamy, co zrobić, by marzenia stały się rzeczywistością.
Kryzys zapchany bagietką
Branża piekarnicza od 10 lat ma się coraz gorzej.
Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki.
E-firma
Pieniądze ukryte w szafie
Szafa.pl to portal oferujący wymianę i sprzedaż ubrań. Korzysta z niego 1,3 mln użytkowniczek. Właściciele serwisu zarabiają przede wszystkim na reklamach i prowizjach od transakcji. Jakie są szanse rozkręcenia podobnego biznesu?
Pełne kieszenie e-wykładowców
Wirtualne kursy i zajęcia dają całkiem realną wiedzę, za którą coraz
więcej osób chce zapłacić.
Lokal na biznes
Przychód liczony w kasie
Podpowiadamy, jak wybrać lokal na sklep spożywczy.
Biznes na szpilkach
Mają zyski w nosie
W Warszawie została otwarta pierwsza w Polsce perfumeria,
w której klienci mogą skomponować zapachy według własnego gustu.
Okazuje się, że amatorów niepowtarzalnych perfum jest wielu – również wśród celebrytów.
Własny biznes
(Tele)expressowe biznesy Hirka Wrony
Jestem roztargnionym przedsiębiorcą, potrafię na przykład dwa razy opłacić ten sam podatek dochodowy. A potem muszę się z tego tłumaczyć w urzędzie skarbowym – mówi Hirek Wrona, didżej, dziennikarz muzyczny, założyciel wytwórni fonograficznej.
Supertemat
Zarabiaj na usługach
Na franczyzę w branży usługowej decydują się ambitni przedsiębiorcy, którym kontakt z innymi właścicielami firm nie tylko przynosi zyski, ale także przyjemność.
Sonda
Jak znaleźć najlepszego pracownika
Dobry pracownik to skarb, a znaleźć go wcale nie jest tak łatwo. Przedsiębiorcy z różnych branży postanowili podzielić się swoimi sposobami kompletowania personelu.
ABC firmy
Klient podąża za neonem
Zewnętrzne oznakowanie firmy to jedna z tańszych form reklamy, w którą powinien zainwestować każdy przedsiębiorca.
Kasa na Start
Pożyczka na dobry początek
Nowy program rządowy ma zachęcić studentów i młodych absolwentów do zakładania własnych firm. Jak załapać się na zastrzyk gotówki?
ABC franczyzy
Franczyzowa gra w odkryte karty
Ile wyjawić kandydatowi na franczyzobiorcę przed podpisaniem umowy, a ile zostawić na później?
Mój franchising
Firma w dobrej formie
Postawił na dojrzałe kobiety i wygrał.
Dariusz Dobrucki po 20 latach pracy w banku otworzył klub fitness pod marką Mrs. Sporty.
Agent musi umieć słuchać
Sukces w branży nieruchomości zależy w dużej mierze od relacji z klientami. Przekonała się o tym Joanna Jażdżewska, franczyzobiorczyni sieci Freedom Nieruchomości.
Pięta Biznesmęta
Gospodarka pod latarnią
Prostytutki, koks i przemyt zasilą oficjalne dane o PKB. Szkoda tylko, że nie budżet.
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.
Zasady i warunki zakupów
Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
- Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
- Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748