Zarabiają na odchudzaniu
Zainteresowanie poradami z zakresu dietetyki wśród Polaków rośnie. Z jednej strony gros z nas ma nadwagę, a z drugiej nacisk na bycie fit zwiększa się. Ci, którym nie uda się samodzielnie schudnąć, coraz częściej zwracają się o pomoc do specjalistów z zakresu odżywania. Przyjazny Dietetyk, to sieć gabinetów zajmująca się przede wszystkim układaniem indywidualnych jadłospisów pomagających osiągnąć pacjentom wymarzoną sylwetkę i zgubić nadmiar kilogramów, a także leczeniem zaburzeń odżywiania oraz tworzeniem diet dla osób chorych na cukrzycę, nerki, wątrobę a także dla sportowców.
– Naszym celem jest leczenie ludzi nie tylko z ich problemów związanych z nadwagą czy otyłością, ale także przywracanie pewności siebie, dzięki nakierowywaniu na właściwe żywieniowe tory. Kładziemy szczególny nacisk, by personel w naszych gabinetach był jak najlepiej przygotowany do swojego zawodu. Zatrudniamy tylko osoby z wyższym, kierunkowym wykształceniem z zakresu zdrowego odżywiania – mówi Olimpia Przyjemska, współwłaścicielka sieci Przyjazdy Dietetyk.
Przyjazny Dietetyk dzięki rozwojowi we franczyzie pozyskał już 9 partnerów, pozostałe 6 gabinetów należdo franczyzodawcy. Do sieci mogą przyłączyć się zarówno właściciele działających już poradni dietetycznych oraz osoby, które dopiero próbują swoich sił w biznesie. Koszt początkowej inwestycji wynosi od 1,5 tys. zł (dla działających już gabinetów) do 5 tys. zł (dla debiutujących przedsiębiorców). Opłata wstępna to odpowiednio wydatek od 2 do 4 tys. zł. – Inwestycja w nowo otwarty gabinet zwraca się najczęściej po upływie sześciu miesięcy. Ale bywa i tak, że okres zwrotu wynosi zaledwie trzy miesiące – mówi Olimpia Przyjemska.
Poradnie Przyjazny Dietetyk znajdują się najczęściej w pobliżu przychodni lekarskich, gabinetów spa. Potencjalny franczyzobiorca sam musi znaleźć lokal, w którym będzie prowadził biznes pod logo sieci. Na razie poradnie Przyjazny Dietetyk działają w takich miastach jak: Brodnica, Bydgoszcz, Olsztyn, Iława, Kwidzyn, Lipno, Malbork, Płock, Rypin, Szczecinek, Toruń, Wąbrzeźno, Włocławek.
– Wkrótce otworzymy kolejne poradnie w północnej i zachodniej Polsce. Wciąż poszukujemy franczyzobiorców zainteresowanych współpracą z nami. Chcemy, aby nasza oferta dotarła do jak najszerszego grona pacjentów. Nasz cel to posiadanie gabinetów zarówno w największych miastach Polski, jak i miejscowościach powiatowych – stwierdza Olimpia Przyjemska.
(smoli)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?