Rozwój sieci stacjonarnych punktów odbioru Merlin.pl będzie zależał od tempa i liczby otwarć sklepów Małpka Express.
Wtorek
26.08.2014
Współpraca Małpki i Merlina zdała egzamin. Tylko w ostatnim okresie uruchomiono jednocześnie 45 punktów odbioru zamówień.
 

Merlin.pl jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych. Został zarejestrowany w 1998 roku, natomiast jego oficjalne otwarcie nastąpiło rok później. W maju 2013 r. Merlin.pl został przejęty przez spółkę Czerwona Torebka, w skład której wchodzi również partnerska sieć sklepów convenience Małpka Express. Zespół zarządzający postanowił połączyć oba koncepty otwierając na terenie sklepów punkty odbioru zamówień.

Pierwsze pilotażowe punkty Merlin.pl w Małpkach zostały otwarte jesienią 2013 roku i przeszły biznesowy test. Od tego czasu jeden z najdłużej istniejących na rynku e-sklepów rozwija dwie kategorie punktów: własne oraz we współpracy z Małpką Express. Łącznie pod logo internetowego sklepu działa obecnie ok. 150 punktów. W lipcu br. uruchomiono pierwsze punkty odbioru w Małpkach na terenie Śląska i Krakowa.
– To największe wdrożenie od czasu udostępnienia pierwszych lokalizacji odbioru stacjonarnego. Jednocześnie otworzyliśmy 45 nowych punktów w sklepach Małpka Express, z czego ponad 30 przypada na Śląsk, a pozostałe na Kraków – informuje Waldemar Rybarczyk, dyrektor pionu operacyjnego Merlin.pl.

Łącznie funkcjonuje już niemal 150 stacjonarnych punktów odbioru Merlin.pl – oprócz Śląska i Krakowa, z takiej możliwości korzystają głównie mieszkańcy woj. wielkopolskiego, łódzkiego czy mazowieckiego. Kolejne punkty będą uruchamiane w nowo powstających sklepach Małpka. - Do końca roku planujemy uruchomić 430 lokali – mówi Andrzej Buka, dyrektor departamentu sprzedaży spółki Małpka.

Dla partnerów Małpki połączenie dwóch konceptów może być dobrym sposobem na przyciągnięcie do sklepu większej liczby klientów, którzy będą mogli nie tylko zrobić szybkie, codzienne zakupy, ale również wygodnie i bezpłatnie odebrać zamówione w e-sklepie produkty.


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022