Priorytetem jest rozwój konceptu Delikatesy Premium, do końca roku chcemy mieć 180 sklepów pod tym szyldem, a łącznie we wszystkich formatach – 3 tys. placówek.
Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep
Wtorek
02.09.2014
Nasze sklepy aktywnie uczestniczą w życiu lokalnym. Często prowadzą je mieszkańcy, którzy od lat żyją w tym środowisku - mówi Jan Sałata z PSH Nasz Sklep.
 

Jaką pozycję na rynku zajmuje sieć spożywcza Nasz Sklep?
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep zrzesza ponad 2,6 tys. punktów handlowych. Od 14 lat zbieramy doświadczenia z własnych placówek handlowych i dzielimy się wynikami badań z franczyzobiorcami. Posiadamy ponad 30 wyspecjalizowanych koordynatorów wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt, przeszkolonych i znających specyfikę coraz trudniejszych realiów rynkowych. Systematycznie zwiększamy swój potencjał poprzez przejęcia i ekspansję na kolejne rynki. W grudniu 2013 roku w Gdańsku doszło do zawarcia umowy, na podstawie której PSH Nasz Sklep nabył zorganizowaną część przedsiębiorstwa  Rabat Service SA w upadłości likwidacyjnej,  w tym m.in.: spółkę LD Holding zarządzającą sieciami franczyzowymi eLDe, Livio, Sieć 34 oraz centrum dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim, sklepy własne na Pomorzu oraz akcje i udziały w innych spółkach.

Jaka jest strategia dotycząca rozwoju sieci we franczyzie?
PSH Nasz Sklep wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Specjał. W naszej ofercie franczyzowej znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Każdy z nich został dopasowany do potrzeb naszych klientów, umożliwiając elastyczną współpracę w ramach sieci sklepów o różnym potencjale i charakterystyce. Priorytetem jest rozwój konceptu Delikatesy Premium, do końca roku chcemy mieć 180 sklepów pod tym szyldem, a łącznie we wszystkich formatach – 3 tys. placówek. Docelowo zamierzamy osiągnąć liczbę ok. 6 tys. sklepów.

W jaki sposób sklepy spożywcze próbują od ciągnąć klientów od dyskontów i przyciągnąć do siebie?
Obserwujemy, że polscy konsumenci nadal są wierni idei codziennych zakupów. To daje nam ogromną szansę na dalszy rozwój. Gwałtowny rorosnąca liczba dyskontów w ostatnich latach oraz zmieniająca się moda na spędzanie wolnego czasu spowodowała odwrót od hipermarketów. Dzięki szerokiej ofercie produktów świeżych i ważonych możemy zaoferować konsumentom to czego nie dostaną w dyskoncie. Nasze sklepy są zlokalizowane w najbliższym otoczeniu klientów, aktywnie uczestniczą w życiu lokalnych społeczności, często są prowadzone przez mieszkańców, którzy od lat żyją i pracują w tym  środowisku. W dalszym ciągu będziemy obserwować postępującą koncentrację, a tym samym coraz większe usieciowienie sklepów, a także likwidację punktów w nieatrakcyjnych lokalizacjach i  ze źle dobraną ofertą asortymentową.
rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022