Moda na gimnastykę - The Little Gym

Robin Wes otworzył pierwsze centrum The Little Gym® w 1976 roku w Bellevue w stanie Waszyngton. W roku 2001 zostało otwarte pierwsze The Little Gym® w Europie, gdzie obecnie funkcjonuje ponad 30 placówek.
Zajęcia gimnastyczne dla dzieci to nie tylko ich rozwój fizyczny, ale także dochodowy pomysł na biznes. Od trzech lat zarabiają na nim polscy partnerzy.
 

The Little Gym® od ponad 30 lat jest światowym liderem programów, służących wspieraniu rozwoju dzieci. Programy te, oparte na gimnastyce, pomagają zwiększyć elastyczność, równowagę, koordynację i są przeznaczone dla dzieci w wieku od 4 miesięcy do 12 lat. Oryginalna muzyka, skomponowana przez The Little Gym®, wspiera proces uczenia się - od rozwoju sprawności ruchowej  do słuchania, liczenia i wykonywania poleceń ze zrozumieniem.

W połowie 1970 w głowie Robina Wes, odnoszącego sukcesy kinezjologa, powstał pomysł stowrzenia miejsce, gdzie dzieci będą mogły rozwijać się fizycznie, intelektualnie, emocjonalnie i społecznie. Założyciel był przekonany, że takie zdolności najlepiej nabywać w otoczeniu, pozbawionym rywalizacji. Wierzył, że dzieciom wystarczy zaszczepić potrzebę nowych osiągnięć, zamiast skłaniać je do konkurowania ze sobą. W tym czasie takie podejście było prawdziwą rewolucją.

Placówki The Little Gym® są przestronne i kolorowe. Dzieci odbywają zajęcia na sali gimnastycznej wyposażonej w sprzęt gimnastyczny typu maty, drążki, odskocznie czy równoważnie. Rodzice mogą obserwować poczynania swoich pociech poprzez wielką szklaną ścianę, która oddziela salę gimnastyczną od lobby. W lobby jest miejsce, żeby usiąść, napić się kawy, poznać innych rodziców, a dla najmłodszych jest miejsce do zabaw.

W listopadzie 2011 roku powstała pierwsza polska placówka w Warszawie, rok później punkt w Krakowie, a pod koniec 2014 roku zaplanowane jest otwarcie trzeciej placówki w Szczecinie.

W Polsce franczyzodawcami marki The Little Gym® są Maja Pozorska-Jędrych i Tom Pozorski , którzy są właścicielami warszawskiego The Little Gym®.

- Stawiamy sobie wysokie wymagania, jeżeli chodzi o jakość obsługi klienta oraz jakość oferowanych przez nas zajęć - mówią Maja Pozorska-Jędrych i Tom Pozorski.- Chcielibyśmy, aby The Little Gym ® promowało modę na zdrowy, sportowy tryb życia oraz pokazywało jak aktywnie i kreatywnie spędzić czas z małym dzieckiem i jak zapewnić zdrową i bezpieczną dawkę ruchu starszym dzieciom. Obserwujemy od 3 lat wielkie zainteresowanie marką The Little Gym w Polsce, co również jest spowodowane niskim poziomem oferowanych zajęć WF w szkołach. Chcielibyśmy zarazić Polskę filozofią The Little Gym®, do której jesteśmy w stu procentach przekonani.

The Little Gym® to nauczanie w trzech wymiarach: ruchowym, intelektualnym oraz społecznym. My nazywamy to Zabawą Na Serio!