Medycyna i kosmetyka w jednym
Gabinety Podologia.pl pracują od 2011 roku nad zagospodarowaniem niszy związanej z usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp oraz kończyn dolnych (od badań komputerowych i konsultacji ortopedycznych po specjalistyczną pielęgnację stóp). Z firmą współpracuje obecnie ponad 100 gabinetów, ale zdaniem franczyzodawcy popyt na tego typu usługi medyczne jest znacznie większy.
- Polski pacjent wie, jakie możliwości niesie innowacyjna medycyna i oczekuje, że dla wybranego specjalisty nie będzie wyłącznie zbiorem danych osobowych w formularzu. Indywidualne podejście to ogromne wyzwanie w placówkach świadczących usługi medyczne – przekonuje Aleksandra Bitenc-Jasiejko, właścicielka sieci Podologia.pl.
- Gabinety profilaktyki zdrowia, rehabilitacji i relakasacji aparatu ruchu potrzebne są na niemal każdym osiedlu. Nasi partnerzy z powodzeniem radzą sobie zarówno w dużych, jak i małych miastach – mówi Aleksandra Bitenc-Jasiejko. – Wielu z nich uruchamia gabinet wyłącznie z diagnostyką komputerową, a potem sukcesywnie rozszerza zakres usług, inni decydują się na wzbogacenie swojej dotychczasowej oferty przychodni medycznych lub gabinetów kosmetycznych o profesjonalną podologię. Nasz biznes jest niszowy, a co za tym idzie daje ogromne możliwości.
Centrala przygotowała dwa modele współpracy. Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł, choć możliwe jest nawiązanie współpracy z Podologia.pl już przy inwestycji ok. 3 tys. zł. W przypadku, gdy partner posiada sprzęt diagnostyczny, nie wyda nawet złotówki, żeby rozpocząć współpracę. Kompleksowe centrum podologii to koszt sięgający 85 tys. zł. W ramach współpracy firma zapewnia m.in. szkolenia z zakresu komputerowej diagnostyki stóp, projektowania indywidualnych wkładek ortopedycznych i profilaktycznych, a także podstaw teoretycznych budowy i biomechaniki kończyn dolnych, diagnostyki dysfunkcji narządu ruchu oraz właściwej pielęgnacji i ćwiczeń kompensacyjno-korekcyjnych oraz wsparcie w bieżącej działalności.
– We współczesnej medycynie liczą się przede wszystkim kwalifikacje, indywidualne podejście i kompleksowość. Każda szanująca się placówka medyczna uwzględniać powinna działania profilaktyczne, czyli aktywność ruchową i edukację z zakresu zdrowego żywienia – przekonuje właścicielka sieci Podologia.pl - Nie musimy mieć w naszym gabinecie od razu kilkunastu specjalizacji. Warto zaoferować komplementarną usługę wobec sąsiadującego z nami gabinetu lub przychodni.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?