Czas na Herbatę i na biznes
Herbatę pije praktycznie każdy z nas, ale nie każdy kupuje ją w specjalistycznych sklepach. W punktach dedykowanych temu trunkowi możemy jednak kupić bardziej wyszukane smaki oraz akcesoria do zaparzania. Można także dowiedzieć się więcej o gatunku herbaty, na który się zdecydowaliśmy.
- Główny nacisk w szkoleniach personelu i partnerów kładziemy na edukację. Uczymy jak pić, zaparzać i przechowywać herbatę. Tłumaczymy także jak rośnie i jest produkowana oraz jaka jest jej historia – mówi Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Logo firmy Czas na Herbatę pojawia się w ponad stu punktach sprzedaży w całej Polsce. Najwięcej, bo 70 sklepów współpracuje w formacie partnerskim, zaś 14 w ramach franczyzy. - Model partnerski funkcjonuje z powodzeniem w mniejszych miastach i poza centrami handlowymi. Umożliwia on wprowadzenie do dotychczasowej oferty naszych herbat. W przypadku franczyzy średnia powierzchnia sklepów wynosi 25 m2 w centrach handlowych miast powyżej 100 tys. mieszkańców – wyjaśnia Marta Głowska.
W pierwszym przypadku należy zainwestować minimum 1 tys. zł, a w przypadku pełnej franczyzy – minimum 50 tys. zł. Kwota ta obejmuje projekt lokalu oraz jego umeblowanie. Franczyzodawca Czasu na Herbatę jest otwarty także na współpracę z już działającymi sklepami.
- Wartością dodaną z pewnością będzie wtedy baza stałych klientów wypracowana na danym rynku. W połączeniu z naszym modelem biznesowym i szkoleniowym będzie najlepszym startem po zwiększone zyski. Franczyzobiorca jest zobowiązany do regularnych zakupów herbaty, kawy i ziół w atrakcyjnych cenach na zasadzie wyłączności – dodaje dyrektor ds. rozwoju sieci.
A jakie pytanie najczęściej zadają inwestorzy? - Najtrudniejsze są jak zwykle początki - poznawanie tematu sprzedaży herbaty i rynku. Wcześniej należy oczywiście wybrać dobrą lokalizację, w czym pomagamy, np. negocjując warunki najmu lokalu w centrum handlowym. Najczęściej pojawia się pytanie o liczbę potencjalnych klientów. Na bazie naszego 18 letniego doświadczenia jesteśmy w stanie określić parametry i możliwości zarobku. Robimy symulację przychodów – zapewnia Marta Głowska. (dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Czas na Herbatę zaplanował już trzy otwarcia na przyszły rok. Na sklep franczyzowy trzeba przeznaczyć 50 tys. zł.
Sklepów Czas na Herbatę przybywa, ale tylko dzięki własnym otwarciom. Przyjdzie pora na franczyzobiorców?
Franczyzodawca marki Czas na Herbatę zaprojektuje sklep, pomoże w wyborze lokalizacji i wyszkoli. Ale jest coś, co zależy tylko od franczyzobiorcy.
Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono się poszerza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów