Pracowite wakacje Quiosque
Jasło i Otwock – w tych miastach pojawiły się w sierpniu salony odzieżowe pod szyldem Quiosque. Oba należą do franczyzobiorców. Dzięki tym otwarciom sieć powiększyła się do 114 sklepów. Sklep w Jaśle został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki Quiosque, w którym dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających go klientkach. Mieści się w Galerii Jasło.
– To największe centrum handlowe w tym mieście. Widzimy w nim duży potencjał – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Drugi z nowy sklepów mieści się w typowej „ulicznej” lokalizacji. Otwarty został przy ul. Karczewskiej w Otwocku w lokalu o powierzchni 160 m2. Wprowadzono w nim liczne udogodnienia dla klientek, jak np. większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.
– Otwock, jako podwarszawskie miasto, to miejsce o wysokim potencjale handlowym, dające nam dużo możliwości. Otwarcie salonu w tym miejscu wpisuje się w naszą strategię, która zakłada, że jesteśmy łatwo dostępni, blisko klientek. Posiadamy salony nie tylko w dużych aglomeracjach, jak chociażby Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, ale także w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Podsiadła.
W sierpniu firma PBH, właściciel Quiosque, podpisała też umowę najmu lokalu w centrum handlowym Gemini Park Bielsko-Biała. Po uruchomieniu salon sieci konkurować będzie z takimi markami, jak m.in. Monnari, Mohito, H&M, Reserved czy Greenpoint.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 powierzchni. Oprócz kosztów związanych z przygotowaniem lokalu, franczyzobiorcy powinni w biznesplanie uwzględnić także opłatę wstępną za projekt architektoniczny, pomoc w otwarciu oraz marketing w wysokości 19,5 tys. zł. netto. Muszą też wnieść na rzecz franczyzodawcy zabezpieczenie w postaci weksla in blanco oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej w kwocie 40 tys. zł. Jak podaje franczyzodawca, inwestycja w biznes pod szyldem Quiosque powinna zwrócić się w trzy lata.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...