Apetyt na kurczaka

Express Chicken to lokale serwujące panierowane kurczaki, chicken burgery, tortille, sałatki. W tej chwili działa ich 19 – wszystkie franczyzowe. W przygotowaniu jest kolejnych osiem, z czego przynajmniej trzy zostaną otwarte jeszcze w tym roku. Franczyzodawca przygotował dla partnerów bardzo elastyczną ofertę finansową, określającą warunki przynależności do sieci.
Do wyboru, do koloru
Można wybierać z pięciu wariantów. Opcja pierwsza to 3,5 tys. zł jednorazowej opłaty licencyjno-szkoleniowej plus comiesięczna opłata w wysokości 700 zł (lub 3 proc. od obrotu). Opcja druga zakłada jednorazowy zakup licencji za 15 tys. zł plus 1 proc. od obrotu lokalu co miesiąc. W wariancie trzecim jednorazowa opłata wynosi 5,5 tys. zł, a miesięczne 500 zł lub 3 proc. od obrotu. Opcja czwarta to 2,5 tys. opłaty jednorazowej oraz 800 zł miesięcznej (lub 3 proc. od obrotu). Ostatnia możliwość to 1 tys. zł opłaty jednorazowej oraz opłata miesięczna w tej samej wysokości (lub 4 proc. od obrotu).
– Rynek i różne możliwości finansowe franczyzobiorców zobligowały nas do przygotowania tak dużego wyboru opcji finansowych – mówi Mariusz Zarzycki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej. – Ludzie zaczynają prowadzenie biznesu dysponując różnym kapitałem na początek. Nie wszystkich stać wysoką opłatę licencyjną już na starcie. Dodatkowo teraz, od 15 listopada do końca stycznia, przygotowaliśmy promocję dla nowych franczyzobiorców. Dla tych, którzy zgłoszą się do nas i powołają na portal franchising.pl, opłata licencyjno-szkoleniowa wynosi 1 tys. zł, a miesięczna 500 zł. W ramach promocji zapewniamy też szkolenie właściciela i personelu, pakiet ulotek i plakatów reklamowych, dwa miesiące współpracy z serwisem zamówień on line bez kosztów obsługi, 2 tys. sztuk kuponów rabatowych o wartości 10 zł każdy i odzież firmową z logo Express Chicken dla pracowników lokalu.
Tysiąc na metr
Oczywiście pakiet szkoleń oraz kampania reklamowa to stałe elementy wsparcia, jakie franczyzodawca zapewnia partnerom. Oprócz tego franczyzobiorcy otrzymują też m.in. projekt wizualny lokalu, pomoc w przygotowaniu projektu technicznego i odbiorach Sanepidu, wsparcie w planowaniu dostaw, dostęp do sieci dostawców, możliwość nieodpłatnego użyczenia części sprzętu gastronomicznego i wyposażenia. Minimalna kwota inwestycji to 30 tys. zł.
– Wystarczy na uruchomienie małego lokalu, wielkości 30-40 m2 – zapewnia Mariusz Zarzycki. – Oczywiście im większa powierzchnia, tym wyższe koszty. Szacujemy, że na metr kwadratowy lokalu należy przeznaczyć około 1 tys. zł. Jeżeli ktoś nie dysponuje środkami własnymi, możemy pomóc w uzyskaniu dofinansowania. Współpracujemy np. z firmą, która zajmuje się przygotowywaniem biznesplanów na potrzeby wniosków o kredyty inwestycyjne.
Preferowana lokalizacja dla lokali Express Chicken to miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
– Ale niektóre nasze lokale działają z sukcesem w o wiele mniejszych miejscowościach – mówi Mariusz Zarzycki.
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali