Na razie funkcjonują trzy punkty mobilne Western Tortilla, czyli przyczepy gastronomiczne. W 2015 roku działały sezonowo. Jednak mogą też pracować przez cały rok, ponieważ istnieje możliwość założenia w nich ogrzewania.
Wojciech Goduński, franczyzodawca Western Tortilla
Czwartek
17.12.2015
Western Tortilla to koncept gastronomiczny nastawiony na sprzedaż jedzenia na wynos. Kwota potrzebna na start to 15 tys. zł.
 

Firma Wojtex ma w swoim portfolio m.in. takie marki, jak Biesiadowo, Western Chicken czy Coffeeloffee. Kolejny – Western Tortilla – inspiruje się panującą ostatnio modą na street food. W menu tych punktów jest tylko jeden produkt – tortilla z panierowanym kurczakiem. Może być jednak podawany na kilka różnych sposobów, w zależności od wybranych dodatków.

Trzy możliwości

Na razie funkcjonują trzy punkty mobilne Western Tortilla, czyli przyczepy gastronomiczne. W 2015 roku działały sezonowo.
– Jednak mogą też pracować przez cały rok, ponieważ istnieje możliwość założenia w nich ogrzewania – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojtexu.

Cena przygotowanej do pracy przyczepy zaczyna się od 38 tys. zł. Franczyzodawca proponuje też dwie inne opcje współpracy. Tortille można przygotowywać i sprzedawać w niewielkim (minimum 10 m2) lokalu wyłącznie z okienkiem podawczym. Tutaj kwota inwestycji zaczyna się już od 15 tys. zł. Trzeci format to lokal z miejscami siedzącymi, który można otworzyć już za 20 tys. zł.
– Ale to także ma być niewielki lokal, taki, w którym zmieszczą się 2-3 stoliki – podkreśla Wojciech Goduński. – Zależy nam, aby ten koncept był nastawiony głównie na sprzedaż jedzenia na wynos.

Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł.

Nazwa konceptu jest podobna do innej marki Wojtexu – Western Chicken.
– Ale te dwa koncepty nie są dla siebie konkurencją – zapewnia właściciel firmy. – Western Chicken ma szersze menu i co za tym idzie wyższą kwotę inwestycji. W przypadku Western Tortilla, dzięki węższej ofercie, kwota inwestycji została znacznie obniżona.

Uruchomienie punktu sprzedającego tortillę w miejscowości turystycznej jest dobrym rozwiązaniem, ale raczej w sezonie letnim. Aby zapewnić sobie obroty przez cały rok należy wybrać miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych: okolice przystanków, dworców, centra handlowe, osiedla studenckie.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa