Lodziarnia w dużym mieście

Sieć Lody Bonano liczy ponad 230 lokali. Wytwórni Lodów Prawdziwych „U lodziarzy” będzie kilkanaście. Pierwsze lodziarnie powstały wiosną ubiegłego roku w Białymstoku i Augustowie. Twórcy nowej franczyzowej marki, choć docelowo chcą być obecni we wszystkich największych miastach kraju, podkreślają, że nie należy oczekiwać, iż liczba lodziarni będzie tak oszałamiająca jak w przypadku Lodów Bonano. W nadchodzącym sezonie lodów Wytwórni będzie można spróbować w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Kołobrzegu, Stalowej Woli, Ełku oraz Grodnie.
– W tej chwili intensywne prace adaptacyjne trwają też w Olsztynie, Łomży, Suwałkach i Białymstoku, gdzie będzie to już trzecia lodziarnia pod tym szyldem. W tych miastach otwarć spodziewamy się w pierwszej kolejności – zaznacza Paulina Daniłowicz, menedżer rozwoju sieci U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Prawdziwych.
Wytwórnie Lodów Prawdziwych powstały z myślą o większych miastach liczących przynajmniej 70 tysięcy mieszkańców. Do otwarcia potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 30 m2, znajdujący się w centrum, bezpośrednio przy ulicy, obowiązkowo na parterze i z witryną, w której istnieje możliwość montażu okienka sprzedażowego. Jedna z lodziarni w Białymstoku znajduje się na terenie galerii handlowej, co umożliwia prowadzenie biznesu przez cały rok.
Minimalny koszt inwestycji, jaki trzeba ponieść to ok. 50 tys. zł. Podobnie jak w przypadku konceptu Lody Bonano, nie ma żadnych opłat wstępnych za przyłączenie się do sieci czy opłat uzależnionych od wielkości obrotu. Zamiast tego jest jedna, stała, comiesięczna opłata franczyzowa w wysokości 800 zł, uiszczana jednak tylko w sezonie.
Franczyzodawca nie wymaga doświadczenia w branży lodowej, za to oferuje wsparcie dla zainteresowanego współpracą partnera. W ramach umowy, można liczyć na doradztwo w zakresie wyboru lokalu, wyłączność terytorialną, projekty technologii produkcyjnej i instalacji sanitarnej, a także pomoc marketingową.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Słodki segment gastronomii ma do wyboru szeroką ofertę: lody, pączki, kawę, bubble tea. Do wyboru, do koloru.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów