Korzystając z dotychczasowych doświadczeń chcemy zwiększyć naszą aktywność w kanale weterynaryjnym. W tym celu przygotowaliśmy dedykowane lekarzom weterynarii narzędzia sprzedażowe dla naszych dystrybutorów.
Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający sieci Husse Polska
Niedziela
25.09.2016
Polacy coraz chętniej podają swoim pupilom karmę premium. Jak na tym zarobić? Opowiada Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający sieci Husse Polska.
 

Jaka była pierwsza połowa 2016 roku w kontekście koniunktury w branży?
W pierwszej połowie roku zanotowaliśmy ok. 25 proc. wzrost sprzedaży we wszystkich kategoriach produktowych. Przed wakacjami wprowadziliśmy dwa produkty w nowej dla nas kategorii karm bezzbożowych, które spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Start wsparliśmy atrakcyjną promocją produktową. W przyszłości planujemy rozwijać tą kategorię suchych karm.

Jakie są plany rozwoju sieci na pozostałą część 2016 roku?
Oczywiście cały czas kontynuujemy rozbudowę sieci dystrybucyjnej i rekrutację franczyzobiorców i dystrybutorów. Korzystając z dotychczasowych doświadczeń, chcemy zwiększyć naszą aktywność w kanale weterynaryjnym. W tym celu przygotowaliśmy dedykowane lekarzom weterynarii narzędzia sprzedażowe dla naszych dystrybutorów. Jednocześnie na jesieni ruszamy z kampanią promocyjną z mediach branżowych skierowanych do weterynarzy. Wśród lekarzy weterynarii widać wyraźnie zniechęcenie wojną cenową tradycyjnych marek i chęć poszukiwania nowych, niezależnych marek super premium. Z naszą ofertą idealnie wpasowujemy się w tą potrzebę.

Co można powiedzieć o rentowności biznesu na licencji Husse? Po jakim czasie zwykle franczyzobiorca zaczyna osiągać zyski?
Biznes na licencji Husse, m.in. ze względu na brak konieczności wynajmowania powierzchni handlowej, charakteryzuje się niskimi kosztami stałymi. Zdarzają się sytuację, że franczyzobiorca osiąga rentowność operacyjną już w pierwszym miesiącu działalności. Tak było na przykład w przypadku naszego franczyzobiorcy z Warszawy. Dla bezpieczeństwa kandydatów zakładamy jednak, że pierwsze zyski pojawiają się po kilku miesiącach działalności. Całkowity zwrot z inwestycji zależy od wielu czynników ale przy poprawnie prowadzonej franczycie nie powinno to zająć dłużej niż 12-18 miesięcy.

Rozmawiał Grzegorz Morawski


POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022