HANDEL

art. spożywcze i przemysłowe | 06.10.2005

Grupa BOS wchłonie sieć sklepów Berti

Białostocki dystrybutor artykułów spożywczych finalizuje rozmowy w sprawie przejęcia sieci supermarketów. Szyki mogą pomieszać mu rywale.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.10.2005

Najpierw marka, później giełda

Mazowiecka sieć sklepów spożywczych FJ planuje ekspansję w innych regionach i wejście na GPW. Wkrótce zacznie kampanię reklamową.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 03.10.2005

Mars prosi o upadłość

Koniec snów o potędze. Zamiast debiutu na giełdzie gorzowska sieć sklepów RTV AGD musi ułożyć się z wierzycielami.

moda | 30.09.2005

Polskie ciuchy coraz popularniejsze za granicą

Łódzka sieć odzieżowa KAN, właściciel marki Tatuum, otworzyła 29 września swój pierwszy sklep w Niemczech.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.09.2005

Pora na sieć sprzedaży

Po konsolidacji branży, Jutrzenka zaczęła poważniej myśleć o sieci sprzedaży. Zbuduje centrum logistyczne i wyjdzie poza granice Polski.

moda | 19.09.2005

Kierunek Rosja

Dystrybutor odzieży rozwija sieć sklepów House. I obiecuje, że tym razem wypełni prognozy finansowe. Na pewno?

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 19.09.2005

Shell Polska planuje rozwój

Shell Polska zamierza zwiększyć udział w rynku detalicznym do 15 proc. w ciągu najbliższych czterech lat. Wzrost będzie się odbywał głównie przez rozwój sieci stacji partnerskich, w mniejszym stopniu przez budowę własnych stacji.

moda | 27.07.2005

Okazje cenowe

Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

moda | 20.07.2005

Zachód to wyzwanie, ale realne

– mówi Michał Ozimek generalny menadżer eksportu i dystrybucji marki Diverse.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.07.2005

E-handel to prestiż dla sieci spożywczej

– mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł

art. spożywcze i przemysłowe | 05.07.2005

Robimy swoje

- mówi Krzysztof Gajewski z dyrekcji E.Leclerc.

moda | 28.06.2005

Nie boimy się Chin, ale jesteśmy czujni

- mówi Piotr Pęszyński kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży marki DERRI.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.06.2005

Targi na pięciolecie

Piątą rocznicę powstania sieć Groszek będzie świętować na Targach z groszkiem, które odbędą się 25 czerwca w Lublinie.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.06.2005

Groszek jest po drodze

- uważa Dariusz Bożek, prezes sieci Groszek.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.06.2005

Rozszerza się bunt producentów wobec marketów

Już nie tylko zakłady mięsne buntują się przeciw hipermarketom. Z dyktatem sieci wielkich sklepów walczyć chcą też producenci napojów, makaronów i piekarze.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.06.2005

Delikatesy Centrum idą na zachód

Wywodząca się z Krosna sieć sklepów szykuje się do ekspansji. Kapitału na rozwój może poszukać na giełdzie.

moda | 15.06.2005

CCC a sprawa chińska

Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.

art. spożywcze i przemysłowe | 14.06.2005

Dobry rok Eldorado

Rada Nadzorcza Grupy Eldorado SA przedstawiła ocenę sytuacji spółki za rok 2004. Według raportu był to rekordowo dobry rok dla firmy.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 09.06.2005

BP uruchomi w Polsce ponad 100 stacji benzynowych

Koncern BP zamierza uruchomić ponad 100 nowych stacji benzynowych w Polsce w ciągu najbliższych czterech lat - poinformował PAP prezes BP Polska, Jerzy Brniak. Szacunkowa, łączna wartość tych inwestycji wyniesie blisko 70 mln dolarów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.06.2005

Zbuduj sobie misia

Nie jest sztuką kupić misia. Sztuką jest go samemu zrobić.

  pierwsza
  poprzednia
145
146
148
149