Reserved z telewizora
Kampania reklamowa ma ruszyć w marcu. Zdjęcia do telewizyjnych reklamówek kręcono w Lizbonie. Twarzą odzieżowej marki jest Anna Jagodzińska, znana modelka, która do tej pory pracowała m.in. dla Diora, Prady i Channel. Jagodzińska wsytąpi w reklamie ubrań Reserved już po raz drugi. Wcześniej klienci mieli okazję oglądać ją na materiałach promocyjnych marki, do których zdjęcia powstały w Nowym Jorku. Partnerem Jagodzińskiej podczas sesji zdjęciowej do nowych reklam był portugalski model Hugo Garcia.
Telewidzowie zobaczą spoty odzieżowej firmy po raz pierwszy, bowiem wiosenna kampania to debiut telewizyjny reklam Reserved. Reklamy prezentowane będą od połowy marca w wielu stacjach: TVN, Polsacie, TVP, TVN 24 oraz TNV Style. Kampania uzupełniana będzie przez różnej wielkości reklamy zewnętrzne oraz umieszczane w gazetach i sklepach Reserved. Według przedstawicieli LPP kampania ma utrwalić wizerunek Reserved jako marki modnej i zaliczanej w Polsce do topowych.
Właścicielem marki Reserved jest firma LPP, do której należą również marki: Cropp Town i Esotiq.
(bog)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.
Krakowski Artman, właściciel marek House i Mohito z powodu kryzysu szuka oszczędności.
LPP skupuje akcje firmy Artman i zamierza wycofać ją z giełdy.
Zarząd LPP, właściciela marek Reserved i Cropp Town, ma nowe pomysły na rozwój firmy.
LPP, do którego należą marki Reserved i Cropp Town oraz Artman, właściciel House’a mają niebawem się połączyć.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...