USŁUGI
McDonald’s i zdrowy tryb życia?
W Kalifornii McDonald’s w swoich restauracjach otwiera fitness kluby.
Crunchy Chicken w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Crunchy Chicken, drugią markę, należącą do firmy Tele Pizza.
AIG Bank Polska stawia na partnerstwo
AIG Bank Polska rozwija sieć placówek partnerskich AIGO Partner, tworzonych na wzór własnych placówek banku.
Nowa funkcja biur podróży
Polacy preferują zakup wyjazdów wakacyjnych w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży usług turystycznych (zadeklarowało tak aż 67% ankietowanych) i coraz częściej postrzegają pracowników biur podróży jako osobistych doradców turystycznych.
Stołeczne lokale w wirtualnej restauracji
Warszawskie restauracje mogą skorzystać z nowego kanału sprzedaży – muszą tylko zgłosić się do wirtualnej restauracji, w której klienci zamawiają posiłki za pośrednictwem internetu.
Indyjski McDonald’s - bez hamburgerów
Sieć McDonald’s nie może sprzedawać w Indiach swojego najsłynniejszego produktu, bo hindusi nie jedzą wołowiny.
Green Way celuje w Warszawę
Sieć barów wegetariańskich Green Way powiększyła się o dwa kolejne lokale. Oba Przystanki Zdrowia uruchomiono w Warszawie.
McDonald’s myśli lepiej niż inni o zdrowej żywności
Według raportu JP Morgan, większość z 25 czołowych producentów, detalistów i usługodawców dostarcza bardzo skąpych informacji na temat zdrowia i wpływu jakie ich produkty mają na zdrowie. Wśród firm, które wypadły najlepiej znalazł się m.in. McDonald’s.
Intax Logistic w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Intax Logistic, która jest właścicielem sieci InKasa oraz MiniBanków.
Polacy leczą się prywatnie
Rynek prywatnej opieki medycznej ma się bardzo dobrze. Coraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny – wynika z raportu Acxiom Polska.
North Fish wchodzi do miast
Właściciel sieci restauracji North Fish planuje budowę ogólnopolskiej sieci gastronomicznej oferującej dania z ryb i owoców morza.
Ekspansja franczyzy na rynku nieruchomości
Biura nieruchomości deklarują chęć rozwoju poprzez franczyzę. Nie jest to w Polsce pomysł zupełnie nowy.
Zbiorowe doświadczenie siłą sieci
- rozmowa z Wiktorem Kubiakiem, właścicielem firmy mającej licencję na budowę sieci franczyzowej Century 21 w Polsce.
Lato dla podniebienia w Daily Cafe
Wraz z nadejściem aury wiosenno-letniej, większość restauracji i kawiarni wprowadza zmiany w menu.
Wspólnie dla franczyzy
O sposobach rozwoju sieci, relacjach z biorcami, rozwiązaniach prawnych i finansowych dyskutowano podczas pierwszych Warsztatów dla Franczyzodawców i Firm Agencyjnych. Gospodarzami spotkania była firma doradcza PROFIT system wspólnie z Polską Organizacją Franczyzodawców, która tym samym zainaugurowała nowy etap działalności.
Niszę trzeba wykorzystać
- rozmowa z Sławomirem Rogozińskim, dyrektorem regionalnym Telepizza Poland.
Travelplanet.pl stawia na Warszawę
Wola Park to już trzecie centrum handlowe w Warszawie w którym został uruchomiony punkt obsługi klienta Travelplanet.pl.
Sieć Century 21 w Polsce
Na rynek polski wchodzi właśnie jedna ze światowych sieci pośrednictwa obrotu nieruchomościami – Century 21.
Nie do lokalu, ale do kogoś
- rozmowa z Robertem Sową, szefem kuchni hotelu Jan III Sobieski. Gotował dla piłkarskiej reprezentacji Polski.
Direct English rekrutuje
Trwają pierwsze rozmowy z kandydatami na masterlicencjobiorcę Direct English w Polsce.