PRZEGLĄD RYNKU

usługi dla konsumentów | 29.09.2025

Specjaliści od oddłużania

Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.

beauty i fitness | 26.09.2025

Biznes oparty na zdrowiu

FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.

beauty i fitness | 24.09.2025

Fit+ celuje w 100 klubów w Polsce

W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.09.2025

Sklep bez obsługi

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.

beauty i fitness | 23.09.2025

Rynek fitness szybko urośnie

– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.

beauty i fitness | 22.09.2025

Jak otworzyć gabinet terapii stresu we franczyzie

Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.

beauty i fitness | 19.09.2025

Xtreme Fitness Gyms otworzył pierwszy klub w Warszawie

Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.

beauty i fitness | 17.09.2025

Od klientki do właścicielki salonu

Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.

edukacja | 16.09.2025

Franczyza w edukacji

SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.

opieka zdrowotna | 15.09.2025

Otwieramy punkty pobrań we franczyzie

Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.

dom i ogród | 12.09.2025

Bricomarché świętuje i przyspiesza

Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.

finanse i bankowość | 10.09.2025

Mamy przepis na bank

– Przepis na sukces w tej branży to przede wszystkim dobre partnerstwo – mówi Julianna Surma, dyrektor regionu północnego placówek partnerskich Alior Banku.

apteki i art. zdrowotne | 10.09.2025

Go Herbs stawia na franczyzę

Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 09.09.2025

Jak wejść we franczyzę Intermarché

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.

nieruchomości | 05.09.2025

Zarabiamy na pośrednictwie nieruchomości

Czy opłaca się otworzyć biuro pośrednictwa nieruchomości? Express House przekonuje, że popyt na te usługi wciąż rośnie.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.09.2025

Franczyza to przyszłość handlu

– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

beauty i fitness | 03.09.2025

Za biznesem do Polski

Pasja do sportu i biznesowa kalkulacja sprawiły, że Mateusz Moj zrezygnował z niemieckiego kontraktu. Dziś rozwija franczyzę Fit+ w opolskich Większycach

gastronomia | 01.09.2025

Fit Cake za granicą

Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.

apteki i art. zdrowotne | 29.08.2025

Dobre Oko rozwija franczyzę optyczną

Sieć Dobre Oko na ten rok zaplanowała minimum pięć otwarć. Jak otworzyć salon optyczny?

dom i ogród | 28.08.2025

Mrówka ma już 400 sklepów!

Grupa PSB otworzyła 400. sklep Mrówka. I zapowiada, że to nie koniec ekspansji.

1
3
4
5
następna  
ostatnia