PRZEGLĄD RYNKU

art. spożywcze i przemysłowe | 19.07.2006

Trzy stacje benzynowe Hypernovej

19 lipca 2006 roku w Bydgoszczy rozpoczęła działalność trzecia w Polsce stacja benzynowa przy hipermarkecie Hypernova. Dwie pozostałe mieszczą się w Kędzierzynie-Koźlu i Sochaczewie.

moda | 18.07.2006

Franczyzowe plany Stoprocent

Firma Stoprocent, zajmująca się dystrybucją sportowych ubrań dla młodzieży, w przyszłości chce stworzyć sieć franczyzową.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.07.2006

Carrefour otworzył stację paliw w Kaliszu

Carrefour Polska otworzył kolejną stację paliw, którą w najbliższym czasie wyposaży w automatyczne terminale płatnicze.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.07.2006

Geant i Leader Price zmieniły właściciela

Casino sprzedała działające w Polsce sieci, których była właścicielem. Hipermarkety Geant kupił Real, sklepy Leader Price - Tesco.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 17.07.2006

Statoil chce mieć 250 stacji

Andrzej Magryś, dyrektor działu operacyjnego i sprzedaży detalicznej firmy Statoil w rozmowie z magazynem Stacja Benzynowa informuje, że Statoil do końca 2006 roku planuje mieć 250 placówek, a w ciągu kilku lat ich liczba ma wzrosnąć do 500.

gastronomia | 17.07.2006

McDonald’s i zdrowy tryb życia?

W Kalifornii McDonald’s w swoich restauracjach otwiera fitness kluby.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 14.07.2006

Otwórz sobie Galerię Prezentów

Parta, właściciel konceptu franczyzowego Galeria Prezentów, zarezerwowała dla swoich biorców lokalizacje w centrach handlowych w kilku miastach w Polsce.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 13.07.2006

Paliwo we franczyzie

Coraz więcej koncernów paliwowych wyraża chęć rozwoju przez franczyzę. W 2005 roku nastąpił 60 proc. wzrost liczby tego rodzaju stacji.

moda | 12.07.2006

LPP inwestuje w Polsce i na Węgrzech

Dwie nowe lokalizacje pod sklepy zyskały spółki należące do firmy LPP. Salony sieci Reserved i Cropp pojawią się w Galerii Krakowskiej i w centrum handlowym na Węgrzech.

gastronomia | 12.07.2006

Crunchy Chicken w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Crunchy Chicken, drugią markę, należącą do firmy Tele Pizza.

moda | 10.07.2006

House się sprzedaje

Spółka Artman, dystrybutor odzieży dla młodych, jest zadowolona z wyników sprzedaży w pierwszym półroczu 2006.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 10.07.2006

Galeria Prezentów w łódzkiej Manufakturze

Pod koniec czerwca oficjalnie otwarto pierwszy w Łodzi butik Galerii Prezentów.

finanse i bankowość | 07.07.2006

AIG Bank Polska stawia na partnerstwo

AIG Bank Polska rozwija sieć placówek partnerskich AIGO Partner, tworzonych na wzór własnych placówek banku.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.07.2006

Nie jadę na urlop, kupię sobie prezent

Bywa, że klienci latem wybierają upominki dla siebie - mówi Paweł Klimek dyrektor ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów.

usługi dla konsumentów | 06.07.2006

Nowa funkcja biur podróży

Polacy preferują zakup wyjazdów wakacyjnych w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży usług turystycznych (zadeklarowało tak aż 67% ankietowanych) i coraz częściej postrzegają pracowników biur podróży jako osobistych doradców turystycznych.

moda | 05.07.2006

Tatuum - za granicą i w dużych miastach

Spółka KAN, właściciel salonów odzieżowych Tatuum chce otwierać placówki przede wszystkim za granicą. Zdaniem przedstawicieli firmy, krajowa sieć jest wystarczająco rozbudowana. Obecnie liczy 50 sklepów własnych i 15 franczyzowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.07.2006

Zapłać za gaz w saloniku Kolportera

Kolporter Sieci Handlowe chce podwoić liczbę saloników, w których za pośrednictwem usługi TransKasa można opłacić rachunki m.in. za prąd, gaz i telefon.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 05.07.2006

Inwestycje w Orlenie

PKN Orlen planuje inwestycje w ekonomiczną sieć Bliska. Pod koniec 2009 roku ma działać 900 stacji paliwowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.07.2006

Lewiatan liczy na 2 tys. sklepów

Polska Sieć Handlowa Lewiatan chce zwiększyć do 2000 liczbę sklepów zrzeszonych w sieci.

moda | 04.07.2006

W ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów Diverse

- mówi Marek Jamroż, dyrektorem ds. rozwoju firmy Diverse.

  pierwsza
  poprzednia
362
363
365
366
następna  
ostatnia