PRZEGLĄD RYNKU

Nowa szata salonów Atlantic
Firma Atlantic zmienia wystrój salonów. Rozszerza również asortyment o produkty nieobecne dotąd w sklepach marki.

Eric Stipa w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Eric Stipa, właściciela międzynarodowej sieci salonów fryzjerskich.

Tchibo w Galerii Mokotów
W centrum handlowym Galeria Mokotów został otwarty sklep Tchibo o powierzchni 142 mkw. Nowo otwarty sklep realizuje wprowadzony przez sieć nowy model biznesu.

Zamydlone oczy inwestora
- Nie dość, że prowadzą biznes lekceważąc przepisy, to jeszcze sprzedają na niego licencje – mówi oburzony Włodzimierz Sator, były franczyzobiorca sieci Pracownia Mydła Sapo. – To bzdura – komentują Waleria Hexel i Jelena Ejduka, założycielki firmy.

Tortilla w Mr Hamburger
Mr Hamburger chce zerwać z wizerunkiem sieci barów sprzedających wyłącznie hamburgery. Od początku września w lokalach sieci można kupić również tortillę.

Supermarkety Billa znów w Polsce
Grupa Rewe zamierza przywrócić na polski rynek wycofaną kilka lat temu markę Billa.

KFC za poradą mamy
KFC utworzyła stowarzyszenie dla mam, które będą pomagać właścicielom sieci w zdrowym zarządzaniu marką.

WGN – Nieruchomości w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę WGN – Nieruchomości.

Green Way w Norwegii
Green Way przyjął do sieci norweską restaurację Vegeta Vertshus.

Szkoły szybko przynoszą zyski
- rozmowa z Moniką Sobotą, przedstawicielką sieci szkół British School.

Groszek wszedł w TV
Sieć Groszek wdrożyła w sklepach franczyzowych tzw. Active POS, czyli system telewizji w miejscu sprzedaży.

Pączek od rana do wieczora
Dunkin’ Donuts modyfikuje sposób działania. Z punktu najczęściej odwiedzanego o poranku chce stać się miejscem, do którego klienci zaglądają przez cały dzień.

Licencja Palmers dla EM&F
Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.

Rajstopy i bielizna we franczyzie
Producent rajstop i bielizny Sanpellegrino zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Obecnie firma ma 20 własnych sklepów.

Jesienią trzy nowe Kukartki
Sieć Kukartka, która sprzedaje upominki zamierza jesienią otworzyć trzy nowe sklepy: w Galerii Krakowskiej, w Złotych Tarasach w Warszawie oraz w Galerii Piastów w Legnicy.

Piekarnia Pod Telegrafem - tylko własna
Piekarnia Pod Telegrafem wstrzymała rozwój we franczyzie. W najbliższym czasie firma będzie otwierać tylko punkty własne.

Posiłki za rower
KFC wystawiła na sprzedaż główny rekwizyt do reklamy swoich produktów. Sześcioosobowy rower trafił na aukcję internetową.

Społem - już nie Społem
Nie będzie już sieci Społem. Od listopada na szyldach ponad 900 sklepów pojawi się nowa nazwa: „Społem Znajomy Sklep”.

W Galerii Mokotów już ćwiczą
Pierwszy klub fitness sieci Shape Fitness Club od kilku dni działa w warszawskiej Galerii Mokotów. Konkurencyjna sieć Gymnasion zamierza natomiast rozwijać się poprzez franczyzę.

Klienci kupują lody przez cały rok
- rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, założycielem firmy „Grycan – lody od pokoleń”.