PRZEGLĄD RYNKU
Pizza schodzi do podziemia
Sieć Pizza Dominium otwiera kolejną restaurację w Warszawie. Nowa pizzeria powstanie wkrótce w pasażu podziemnym Dworca Centralnego.
Coś nowego
- rozmowa z Derekiem Price’m z Grupy Linguaphone
LPP otwiera sklepy z bielizną i odzieżą dziecięcą
LPP zamierza uruchomić w drugiej połowie 2006 r. dwie nowe sieci markowych sklepów: RE Kids i Esotiq.
Przybywa partnerskich warsztatów samochodowych
Sieć warsztatów samochodowych Perfect Service liczy już ponad 550 placówek.
Apetyt na Telepizzę
Portugalska firma Ibersol chce przejąć za 597 mln euro w gotówce hiszpańską sieć pizzerii Telepizza.
Coraz większa Chata Polska
W pierwszym kwartale 2006 roku Chata Polska powiększyła sieć o 6 nowych sklepów.
Co tydzień nowy Butik
Polska sieć sklepów odzieżowych otwiera kolejne butiki. Tym razem w Zakopanem, Toruniu, Katowicach, Jeleniej Górze, Jaśle i Gorzowie Wielkopolskim.
Obiady na wagę
Pod koniec maja we Wrocławiu ruszy pierwsza restauracja sieci Szybko, Tanio, Pysznie. Ceny posiłków w barze będą zależały od wagi porcji, a nie od tego, co znajdzie się na talerzu.
Polacy będą bardziej aktywni
– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.
Franczyza nie dla Bonsai
Właściciele Bonsai, sieci restauracji sushi wstrzymali rozwój we franczyzie.
Collagena botoXeXpress w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy klinikę medycyny estetycznej Collagena botoXeXpress.
L’Oreal kupuje sobie sieć
Na początku marca francuski koncern kosmetyczny zaskoczył konkurentów i kontrahentów oświadczeniem prezesa firmy o rozważaniu projektu zakupu brytyjskiej sieci sklepów z kosmetykami The Body Shop. Trzy tygodnie później był już właścicielem ponad 10 proc. jej udziałów.
Rusza siedemnasty supermarket Albert w Warszawie
Dziś zostanie otwarty siedemnasty supermarket Albert w Warszawie. Nowy sklep o powierzchni 444 m² jest zlokalizowany przy ul. Racławickiej 125 na Ochocie. To 175 supermarket zarządzany przez Aholda w Polsce.
Jest jeszcze miejsce na rynku
– rozmowa z Jackiem Czarnowskim, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w firmie Semax, która jest właścicielem m.in. marki Deep, Hot-Oil i Vabbi.
Nowe sklepy w planach Vabbi
Sieć Vabbi Factory Outlet powiększyła się o kolejną placówkę. W Poznaniu otworzył swoje podwoje 25 sklep Vabbi.
Czat z DGE Bruxelles
Na pytania czytelników odpowiadała Katarzyna Gniazdek, prezes DGE Bruxelles Polska.
Tylko własne sklepy
Sieć Almi Decor rezygnuje z rozwoju poprzez franczyzę.
La Vantil w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć sklepów z bielizną La Vantil.
Frederick Moreno we franczyzie
Pilotażowy salon fryzjerski marki Frederick Moreno został otwarty półtora roku temu w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Na drugą połowę br. roku planowane jest otwarcie pierwszego salonu należącego do franczyzobiorcy.
Direct English wchodzi do Polski
Jedna z największych na świecie sieci szkół języka angielskiego zamierza rozwijać działalność w Polsce. Firma szuka już masterfranczyzobiorcy w Polsce.