Ministerstwo Śledzia i Wódki

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Jesteśmy największą siecią franczyzową gastro-pubów w Polsce. 

Ministerstwo Śledzia i Wódki cechuje się unikalnym wystrojem, dla którego inspiracją są czasy PRL. Wyróżnia nas przede wszystkim jakość, którą oferujemy nawet najbardziej wymagającym klientom, szeroki asortyment naszego menu oraz przystępne ceny serwowanych przez nas drinków, szotów i jedzenia. Od zawsze wyznajemy zasadę, że miejsce tworzą ludzie - zarówno pracownicy jak i klienci. Tworzymy miejsce z klimatem, do którego chętnie się wraca. 

Zapraszamy do współpracy!

JEDNOSTKI WŁASNE

  1. Gliwice, Raciborska 2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  1. Bełchatów, Plac Narutowicza 16
  2. Brzeg, Bolesława Chrobrego 17
  3. Ciechanów, 11 Pułku Ułanów Legionowych 19
  4. Częstochowa, Śląska 7
  5. Ełk,  Nadjeziorna 1a
  6. Gdańsk, Targ Drzewny 3
  7. Jastrzębie Zdrój, Mazowiecka 4 PU-2
  8. Katowice, Mariacka 4
  9. Kielce, Leonarda 16/3
  10. Kielce, Leonarda 15
  11. Kraków, Sławkowska 10
  12. Kraków, Bożego Ciała 11
  13. Legnica, Rynek 34
  14. Leszno, Rynek 18
  15. Lublin, Przechodnia 4
  16. Łomża, Aleja Legionów 60 B
  17. Łódź,  Piotrkowska 84
  18. Łódź, Piotrkowska 111
  19. Mińsk Mazowiecki, Plac Jana Kilińskiego 1
  20. Opoczno, 17 Stycznia 4
  21. Opole, Rynek 32
  22. Piotrków Trybunalski, Sieradzka 4
  23. Płock, Grodzka 5
  24. Płońsk, Plac 15 Sierpnia 19
  25. Poznań, Stary Rynek 90
  26. Puck, Młyńska 3
  27. Radom, Żeromskiego 29
  28. Radomsko, Krakowska 19
  29. Skierniewice, Senatorska 1
  30. Słupsk, Henryka Sienkiewicza 21
  31. Sosnowiec, Małachowskiego 32
  32. Suwałki, Kościuszki 54
  33. Tarnowskie Góry, Dolna 1
  34. Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
  35. Toruń, Rynek Staromiejski
  36. Tychy, Jana Pawła II 10
  37. Warszawa, Foksal 18
  38. Warszawa, Nowogrodzka 22
  39. Warszawa, Świętokrzyska 14
  40. Wrocław, Rynek 7
  41. Września, Fabryczna 22
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
  • wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
  • pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
  • promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
  • intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
  • koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
  • prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
  • receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy, 
  • szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
  • dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
  • zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
  • część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
  • na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
  • przynależność do forum franczyzowego,
  • dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
  • sieciowy adres email miasto@msiw.eu
  • pomoc prawna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
  • przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 80 000 zł,
  • opłata wstępna - jednorazowa, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 4000 zł netto,
  • opłata franczyzowa po 2 miesięcznym okresie promocyjnym - 1150  zł netto miesięcznie,
  • franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
  • odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook,
  • dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
  • terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MSW sp. z o.o.

ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice

franczyza@msiw.eu

msiw.eu

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Kupidura 730 950 953

franczyza@msiw.eu

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ministerstwo Śledzia i Wódki.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ministerstwo Śledzia i Wódki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie msiw.eu.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.