RCU Ubezpieczenia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sprawdzone rozwiązania i zweryfikowane w praktyce zasady rozwijania działalności w sektorze ubezpieczeń - to zawarty w jednym zdaniu przepis na Twój sukces. Oferujemy w ramach jednego, intuicyjnego systemu informatycznego dostęp do ofert większości Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz szereg udogodnień, dzięki którym błyskawicznie przygotujesz ofertę, zaraz potem polisę a całą produkcję rozliczysz w ciągu paru chwil. Franczyza RCU Ubezpieczenia to model, który wspiera, rozwija i inspiruje do samodzielnego rozwoju.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Mamy wszystko o czym myślałeś wcześniej rozważając rozpoczęcie lub dalszy rozwój kariery w branży ubezpieczeniowej.
Możemy zaproponować Ci profesjonalną współpracę bazującą na zaufaniu i zrozumieniu wzajemnych potrzeb. Chcemy abyś stał się ważnym Partnerem naszej firmy na lata i mamy ofertę, która sprawi, że będziesz zainteresowany taką współpracą!
Zostań Partnerem RCU Ubezpieczenia. Otwórz biuro RCU a otrzymasz pełne wsparcie merytoryczne, zaawansowane rozwiązania informatyczne, profesjonalizm i partnerskie podejście. Franczyza RCU to przejrzyste zasady współpracy, wysokie prowizje, innowacyjne produkty ubezpieczeniowe a przede wszystkim partnerskie relacje.
Zostań Doradcą i Profesjonalnym Partnerem swoich Klientów. Rozwijaj się i pogłębiaj swoje kompetencje i sięgnij wspólnie z nami po sukces. Dzięki nam od pierwszego dnia zaistniejesz w internecie, będziesz w swoim biurze mógł prezentować reklamy online z konkurencyjnymi produktami na rynku. Jeżeli stawiasz sobie cele, jesteś zdeterminowany rozwiniesz się błyskawiczne z RCU Ubezpieczenia. Mamy dynamiczne i nowoczesne oznakowanie, które wyróżni Cię i podkreśli Twój profesjonalizm.
Rozpocznij z nami pracę w sposób, który przyniesie Ci efekty. Zostań naszym Partnerem.
Zacznij od dziś korzystając z:
- zestawu wyjątkowych produktów własnych: życie i majątek,
- dedykowanego systemu informatycznego, który pozwala na wykonanie kalkulacji przy pomocy skanera kodu AZTEC.
Kalkuluj, polisuj i zarządzaj produkcją oraz korzystaj z automatycznego systemu informującego Twoich Klientów, - wsparcia marketingowego: nasze profesjonalne studio projektowe przygotuje materiały z opcją personalizacji lub opracowane specjalnie dla Ciebie,
- wsparcia infolinii, koordynatora oraz działu IT,
- indywidualnej strony internetowej,
- zakupów produktów reklamowych w Markecie Partnera,
- najnowszych reklam produktów RCU na ekranie TV,
- rozwoju kompetencji w ramach programu RCU EDU,
- systemów premiowych oraz konkursów dla Partnerów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Uruchomienie biura agencyjnego Partnera to inwestycja na poziomie: 15 tys. złotych. W tej cenie otrzymujesz:
pełne wyposażenie placówki zgodnie z wytycznymi, oznakowanie wizerunkowe wewnętrzne i zewnętrzne (podświetlany kaseton led), zdalnie konfigurowany dostęp do narzędzi informatycznych, własną stronę internetową z pakietem promocyjnym, dostępem do systemu RCU EDU i pozostałe zgodne z ABC Nowego Partnera.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni nie mniejszej niż 20 mkw znajdujący na parterze z wejściem od ulicy z możliwością ustytuowania w widoczny sposób reklamy podświetlanej na elewacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
RCU Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp.K.
Katowicka 65, 41-600 Świętochłowice
(32) 428 24 40
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca RCU Ubezpieczeń przed otwarciem własnego biura spędza dwa miesiące na szkoleniach. Kiedy zaczyna zarabiać?
Regionalnym Centrum Ubezpieczeń współpracuje z multiagencjami oraz na wyłączność.

mFinanse działa na rynku pośrednictwa jako otwarta platforma sprzedaży produktów finansowych. Czym będzie zajmował się franczyzobiorca marki?
Santander Bank Polska jest zainteresowany uruchomieniem kolejnych placówek partnerskich w ponad 30 wyznaczonych miastach. Sukcesywnie rozwija sieć liczącą obecnie 125 placówek.
Franczyzodawca Gold Finance wymaga, aby partner osobiście zaangażował się w prowadzenie placówki. Ale nie zostawia go samego sobie. Na jaką pomoc może liczyć?
Inwestycja w placówkę CUK Ubezpieczenia nie przekracza 15 tys. zł. Gdzie opłaca się otworzyć multiagencję ubezpieczeniową?
PKO Bank Polski ma już w Polsce ponad pół tysiąca placówek agencyjnych. Jak zostać agentem bankowym?

Expander chce otwierać placówki w miastach zamieszkałych przez ponad 50 tys. osób. Jak zarobić na pośrednictwie finansowym?
Franczyzodawca Mentor Ubezpieczenia zapewnia, że mimo postępującej cyfryzacji klientów w placówkach sieci nie brakuje. Z czego to wynika?
– Początkowa kwota inwestycji w nasz biznes wynosi 8 tys. zł – mówi Katarzyna Hoffmann, dyrektor sieci zewnętrznej Aureus Leasing Partner.
– Placówki partnerskie otwieramy w miastach, w których widzimy potencjał na rozwój – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich Santander.
– Na rozmowie o pracę zapytano mnie, gdzie widzę siebie za 10 lat. Odpowiedziałam, że w swoich placówkach bankowych – mówi Anna Kulczyńska-Gonia, franczyzobiorczyni Eurobanku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.