RCU Ubezpieczenia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Model franczyzowy oferowany przez RCU Ubezpieczenia to pełne wsparcie w codziennej pracy naszych Partnerów, prowadzących działalność pod marką RCU. Proponujemy rozwiązania zwiększające konkurencyjność i ułatwiające dotarcie do nowych Klientów. Mamy w ofercie większość Towarzystw Ubezpieczeniowych i oferujemy ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe i inne. W ramach intuicyjnego systemu informatycznego połączonego z systemami Towarzystw nasi franczyzobiorcy uzyskują dostęp do porównywarki ofert, modułu generującego polisy oraz opracowującego produkcję.
Model współpracy z RCU Ubezpieczenia to rozwiązanie, które możemy elastycznie dopasować do potrzeb zainteresowanych Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od ponad 20 lat budujemy Rodzinę Partnerów RCU Ubezpieczenia. Kładziemy nacisk na przejrzyste zasady współpracy, wysokie prowizje, innowacyjne produkty ubezpieczeniowe a przede wszystkim partnerskie relacje. Nasza sieć stale rozwija się w oparciu o sprawdzone rozwiązania i zweryfikowany schemat postępowania.
Model franczyzowy RCU Ubezpieczenia to oferta wariantowa uzależniona od doświadczenia osób zainteresowanych współpracą z nami.
Warianty współpracy:
- skorzystaj z wariantu Premia na Start, gdy jesteś agentem ubezpieczeniowym z doświadczeniem,
- wybierz wariant Pas Startowy, w którym zaproponujemy Ci wsparcie finansowe w okresie dwóch lat od rozpoczęcia współpracy,
- skorzystaj z opcji Partner Polecający, przygotowanej dla osób zainteresowanych współpracą na niezobowiązujących warunkach z opcją dalszego rozwoju.
Franczyzobiorcy RCU otrzymują:
- dostęp do szerokiej oferty produktów ubezpieczeniowych, w tym produktów własnych RCU,
- możliwość skorzystania z systemów premiowych oraz konkursów dla Partnerów,
- system sprzedażowy wykonujący kalkulację przy wykorzystaniu skanera kodu AZTEC, realizujący wystawienie polisy i zarządzania produkcją oraz CRM. Nasz system sprzedażowy jest połączony z systemami informatycznymi Towarzystw Ubezpieczeniowych,
- bieżącą pomoc Działu Wsparcia, wsparcie Opiekunów oraz działu IT i Reklamy,
- indywidualną stronę internetową i dostęp do biblioteki materiałów reklamowych,
- możliwość rozwoju swoich kompetencji w ramach programu RCU|EDU.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wariant franczyzy Premia na Start to możliwość otrzymania premii w wysokości do 50 000 pln dla doświadczonych agentów ubezpieczeniowych z portfelem Klientów. KLIKNIJ
- Wariant franczyzy Past Startowy to koszt w przedziale 5 000 pln do 15 000 pln. KLIKNIJ
- Wariant Partner Polecający to propozycja, w której Partner nie ponosi żadnych kosztów. KLIKNIJ
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni nie mniejszej niż 20 metrów kwadratowych, znajdujący się na parterze. Pomieszczenie z wejściem od ulicy i możliwością instalacji reklamy podświetlanej na elewacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
RCU Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp.k.
Katowicka 65, 41-600 Świętochłowice
(32) 428 24 40, +48 884 640 700
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma RCU Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp.k. (Katowicka 65, 41-600 Świętochłowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego RCU Ubezpieczenia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie rcu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.
Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
RCU Ubezpieczenia ma propozycję dla osób nie tylko z doświadczeniem w branży, ale też dla tych, którzy dopiero chcą wejść na ten rynek.

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?
Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.

Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.