RCU Ubezpieczenia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Model franczyzowy oferowany przez RCU Ubezpieczenia to pełne wsparcie w codziennej pracy naszych Partnerów, prowadzących działalność pod marką RCU. Proponujemy rozwiązania zwiększające konkurencyjność i ułatwiające dotarcie do nowych Klientów. Mamy w ofercie większość Towarzystw Ubezpieczeniowych i oferujemy ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe i inne. W ramach intuicyjnego systemu informatycznego połączonego z systemami Towarzystw nasi franczyzobiorcy uzyskują dostęp do porównywarki ofert, modułu generującego polisy oraz opracowującego produkcję.
Model współpracy z RCU Ubezpieczenia to rozwiązanie, które możemy elastycznie dopasować do potrzeb zainteresowanych Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od ponad 20 lat budujemy Rodzinę Partnerów RCU Ubezpieczenia. Kładziemy nacisk na przejrzyste zasady współpracy, wysokie prowizje, innowacyjne produkty ubezpieczeniowe a przede wszystkim partnerskie relacje. Nasza sieć stale rozwija się w oparciu o sprawdzone rozwiązania i zweryfikowany schemat postępowania.
Model franczyzowy RCU Ubezpieczenia to oferta wariantowa uzależniona od doświadczenia osób zainteresowanych współpracą z nami.
Warianty współpracy:
- skorzystaj z wariantu Premia na Start, gdy jesteś agentem ubezpieczeniowym z doświadczeniem,
- wybierz wariant Pas Startowy, w którym zaproponujemy Ci wsparcie finansowe w okresie dwóch lat od rozpoczęcia współpracy,
- skorzystaj z opcji Partner Polecający, przygotowanej dla osób zainteresowanych współpracą na niezobowiązujących warunkach z opcją dalszego rozwoju.
Franczyzobiorcy RCU otrzymują:
- dostęp do szerokiej oferty produktów ubezpieczeniowych, w tym produktów własnych RCU,
- możliwość skorzystania z systemów premiowych oraz konkursów dla Partnerów,
- system sprzedażowy wykonujący kalkulację przy wykorzystaniu skanera kodu AZTEC, realizujący wystawienie polisy i zarządzania produkcją oraz CRM. Nasz system sprzedażowy jest połączony z systemami informatycznymi Towarzystw Ubezpieczeniowych,
- bieżącą pomoc Działu Wsparcia, wsparcie Opiekunów oraz działu IT i Reklamy,
- indywidualną stronę internetową i dostęp do biblioteki materiałów reklamowych,
- możliwość rozwoju swoich kompetencji w ramach programu RCU|EDU.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wariant franczyzy Premia na Start to możliwość otrzymania premii w wysokości do 50 000 pln dla doświadczonych agentów ubezpieczeniowych z portfelem Klientów. KLIKNIJ
- Wariant franczyzy Past Startowy to koszt w przedziale 5 000 pln do 15 000 pln. KLIKNIJ
- Wariant Partner Polecający to propozycja, w której Partner nie ponosi żadnych kosztów. KLIKNIJ
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni nie mniejszej niż 20 metrów kwadratowych, znajdujący się na parterze. Pomieszczenie z wejściem od ulicy i możliwością instalacji reklamy podświetlanej na elewacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
RCU Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp.k.
Katowicka 65, 41-600 Świętochłowice
(32) 428 24 40, +48 884 640 700
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma RCU Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp.k. (Katowicka 65, 41-600 Świętochłowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego RCU Ubezpieczenia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie rcu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.