New York Hot Dog

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
New York Hot Dog to największa sieć franczyzowa oferująca hot- dogi według oryginalnej amerykańskiej receptury. Firma powstała w 2006 roku i od tego czasu prężnie rozwija swoją sieć otwierając punkty własne oraz franczyzowe. Dziś New York Hot Dog to blisko 40 punktów w całej Polsce. Nasze sieć obejmuje restauracje, wyspy gastronomiczne oraz mobilne wózki z hot-dogami. Oprócz bogatej oferty hot-dogów sieć oferuje także zapiekanki, kanapki, świeżo wyciskane soki, napoje gorące i zimne i inne.
New York Hot Dog to firma współpracująca ze swoimi partnerami na zasadzie franchisingu. Z naszej strony oferujemy wszystko, co potrzebne jest do założenia i prowadzenia własnego punktu z hot dogami: markę, pomysł, recepturę, wózek, szkolenia sprzedawców, a także pełne zaopatrzenie. Co więcej, znajdziemy najlepszą możliwą lokalizację w mieście każdego, kto zechce z nami współpracować i wynegocjujemy najlepsze warunki. Równie chętnie załatwimy wraz z naszym partnerem wszelkie kwestie. Nie zabraknie także wsparcia, pomocy oraz przedstawienia naszych dotychczasowych doświadczeń. W ramach marki New York Hot Dog zorganizujemy również wiele wspólnych akcji promocyjnych dla klientów.
Jakie są zalety współpracy z New York Hot Dog i założenia własnego punktu z hot dogami:
- pełne wsparcie; nawet na chwilę nie zostawimy Państwa bez pomocy,
- działanie w ramach wspólnej marki New York Hot Dog,
- brak potrzeby wyszukiwania lokalizacji i negocjowanie warunków wynajmu,
- sprawdzona i jednakowa dla wszystkich punktów sieci receptura produktu,
- w pełni wyposażony wózek do prowadzenia działalności,
- gotowy pomysł, gwarantujący pewny zysk przy minimalnym ryzyku możesz odnieść duże korzyści.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji: 14 tys. zł (wózek mobilny)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Hot Dog Krzysztof Kudanowski Sp. J.
ul. Kaczeńcowa 10, 91-214 Łódź
+48 724 66 10 66, (42) 239 42 85
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Damian Gosławski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept New York Hot Dog wprowadza do oferty nowy format franczyzowy, czyli przyczepy gastronomiczne. Będzie je można kupić albo wynająć.
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
– Polacy zaczynają preferować handel uliczny. Dotyczy to również gastronomii – uważa Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog.
Prezentujemy 25 sprawdzonych pomysłów na własny bar, pizzerię i lodziarnię. Zakładamy palarnię kawy, salon kosmetyczny, agencję ubezpieczeniową, sklep Żabki i blog modowy. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Prezentujemy 10 pomysłów na nowe życie zawodowe dla 30- i 40-latków. Zdradzamy, kto może otworzyć McDonalda. Podpowiadamy, jak z sukcesem prowadzić naleśnikarnię, wypożyczalnię skuterów, sklep z telefonami i pasiekę.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.