New York Hot Dog

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
New York Hot Dog to największa sieć franczyzowa oferująca hot- dogi według oryginalnej amerykańskiej receptury. Firma powstała w 2006 roku i od tego czasu prężnie rozwija swoją sieć otwierając punkty własne oraz franczyzowe. Dziś New York Hot Dog to blisko 40 punktów w całej Polsce. Nasze sieć obejmuje restauracje, wyspy gastronomiczne oraz mobilne wózki z hot-dogami. Oprócz bogatej oferty hot-dogów sieć oferuje także zapiekanki, kanapki, świeżo wyciskane soki, napoje gorące i zimne i inne.
New York Hot Dog to firma współpracująca ze swoimi partnerami na zasadzie franchisingu. Z naszej strony oferujemy wszystko, co potrzebne jest do założenia i prowadzenia własnego punktu z hot dogami: markę, pomysł, recepturę, wózek, szkolenia sprzedawców, a także pełne zaopatrzenie. Co więcej, znajdziemy najlepszą możliwą lokalizację w mieście każdego, kto zechce z nami współpracować i wynegocjujemy najlepsze warunki. Równie chętnie załatwimy wraz z naszym partnerem wszelkie kwestie. Nie zabraknie także wsparcia, pomocy oraz przedstawienia naszych dotychczasowych doświadczeń. W ramach marki New York Hot Dog zorganizujemy również wiele wspólnych akcji promocyjnych dla klientów.
Jakie są zalety współpracy z New York Hot Dog i założenia własnego punktu z hot dogami:
- pełne wsparcie; nawet na chwilę nie zostawimy Państwa bez pomocy,
- działanie w ramach wspólnej marki New York Hot Dog,
- brak potrzeby wyszukiwania lokalizacji i negocjowanie warunków wynajmu,
- sprawdzona i jednakowa dla wszystkich punktów sieci receptura produktu,
- w pełni wyposażony wózek do prowadzenia działalności,
- gotowy pomysł, gwarantujący pewny zysk przy minimalnym ryzyku możesz odnieść duże korzyści.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji: 14 tys. zł (wózek mobilny)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Hot Dog Krzysztof Kudanowski Sp. J.
ul. Kaczeńcowa 10, 91-214 Łódź
+48 724 66 10 66, (42) 239 42 85
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Damian Gosławski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Hot Dog Krzysztof Kudanowski Sp. J. (ul. Kaczeńcowa 10, 91-214 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego New York Hot Dog oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie newyorkhotdog.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
Koncept New York Hot Dog wprowadza do oferty nowy format franczyzowy, czyli przyczepy gastronomiczne. Będzie je można kupić albo wynająć.
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
– Polacy zaczynają preferować handel uliczny. Dotyczy to również gastronomii – uważa Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog.

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.