DG Restauracje
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą z branży gastronomicznej zajmującą się doradztwem w zakresie otwarć i rozwoju restauracji.
Masz pomysł i chcesz go zrealizować – my Ci pomożemy
Stworzymy Twoją Restaurację: Pizzerię, Kawiarnię, Trattorię, Burgerownię, China Bar lub Restaurację -Kuchnia Azjatycka, Kebab, Salad Bar, Fish Bar - Dania z Ryb, Spaghetterię - Dania z Makaronów,
Sushi Bar - Restauracja, Chicken Bar - Dania z Kurczaków od podstaw:
wykonamy projekt architektoniczny i technologiczny, wykonamy prace remontowe, zakupimy meble i wyposażenie, stworzymy atrakcyjne menu, przeprowadzimy Cię przez cały proces od projektu do otwarcia i funkcjonowania. W naszym zespole pracują sprawdzeni Architekci, Technolodzy, Ekipy Budowalo – Remontowe, Stolarze, Specjaliści IT jak również Managerowie ds. Reklamy.
Oferujemy również sprawdzone Know-How i wybór Marki we współpracy Partnerskiej lub na zasadzie Franchisingu.
Masz już restaurację i potrzebujesz wsparcia w jej funkcjonowaniu, zadzwoń lub napisz - pomożemy.
O NAS:
Pierwsze kroki w branży HoReCa i FMCG stawialiśmy w latach 90 Zaczynaliśmy pracując dla dużych sieci gastronomicznych i spożywczych, w których pełniliśmy funkcje od Pracownika do Managera Zarządzającego.
W ciągu tych ponad 20 lat wielokrotnie udowodniliśmy, że nasze doświadczenie, zaangażowanie oraz unikalne rozwiązania po prostu sprawdzają się w praktyce.
Dotychczas przyczyniliśmy się do rozwoju kilku znanych Brandów zarówno w Polsce jak i zagranicą.
DOORGastro Poland (Rodzinna Firma Polska)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Każda restauracja jest zawsze własnością Partnera lub Franchisobiorcy, który ją prowadzi. Sukces gwarantuje dobra lokalizacja i umiejętne zarządzanie. Jeśli posiadasz już odpowiedni lokal lub oczekujesz pomocy w jego wyborze – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami już dzisiaj. Pomożemy Ci w:
- wyborze dogodnej lokalizacji,
- projektowaniu i remoncie restauracji,
- doborze mebli i wyposażenia od naszych zaufanych producentów i dostawców
- rekrutacji personelu,
- szkoleniu pracowników w trakcie otwarcia Twojej restauracji.
Podczas funkcjonowania już otwartej restauracji zapewniamy Ci pomoc w jej prowadzeniu.
Jako Partner / Franchisobiorca jesteś odpowiedzialny za całą swoją firmę jako, że to będzie Twoja restauracja. My wesprzemy twój biznes zapewniając kompletny system i dostarczymy:
- system produktów, abyś był pewny, że używasz produktów tej samej jakości,
- podręcznik operacyjny,
- miesięczne oceny restauracji,
- system do sporządzania raportów tygodniowych, który pozwoli Ci sprawdzać zużycie i wykryć straty jeżeli takie wystąpią,
- system raportów finansowych, który pozwoli Ci kontrolować zyski,
- ocenę obsługi Gościa poprzez badania Tajemniczego Klienta,
- dodatkową indywidualną pomoc.
- Wszystko to pomoże Ci maksymalizować wydajność oraz obroty, a przed wszystkim zyski.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana suma inwestycji
Kwota inwestycji od 100 tys. zależy wybranego profilu: Restauracji, Pizzerii, Kawiarni, Trattorii, Burgerowni oraz wielkości lokalu, stopnia dostosowania do gastronomii (wentylacja, ciągi gastronomiczne, itd.). Jest to kwota łącznie z wyposażeniem technicznym.
Opłaty partnerskie ustalane są indywidualnie w zależności od wyboru systemu i know – how: Pizzeria, Kawiarnia, Trattoria, Burgerownia lub inne.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOORGastro
Atrium Centrum, Al. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
577 724 977
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział Operacyjny
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DOORGastro (Atrium Centrum, Al. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DG Restauracje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie doradztwogastronomiczne.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jenn’s Burger & More to nowy koncept franczyzowy, który chce powalczyć o swoje miejsce w segmencie burgerowni.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.