Santander Bank Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta.
Placówki partnerskie Santander Bank Polska S.A. rozwijamy od 2008 roku. Tworząc system partnerski zależało nam na zbudowaniu sieci, która będzie odpowiadać na oczekiwania klientów i dostarczać kompletną ofertę produktową w mniejszych miastach (powyżej 10 tys. mieszkańców), gdzie nie ma oddziałów własnych naszego banku.
Czekamy na Ciebie!
Byłoby idealnie, gdyby Partner znał świat bankowości i sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny, by dołączyć do naszej sieci.
Stawiamy na osoby przedsiębiorcze i gotowe na wyzwania. Zarządzania placówką bankową można się nauczyć, a my w tym pomagamy!
A może interesuje Cię praca doradcy klienta?
Jeżeli własny biznes nie jest dla Ciebie możesz dołączyć do zespołu placówki partnerskiej. Wówczas proponujemy Ci zatrudnienie u Partnera Banku i umowę zlecenie podpisaną z Santander Bank Polska.
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści ze współpracy:
- brak opłaty wstępnej - dołączenie do naszej sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Wymagamy jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardami banku i środków na bieżące prowadzenie działalności,
- szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie santander.pl,
- dodatkowe wynagrodzenie - oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia, partner może liczyć na dodatkowe profity,
- pomoc w wyposażeniu placówki - zapewniamy zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy, a także użyczamy sprzęt komputerowy,
- wsparcie reklamowe - naszym partnerom zapewniamy dostęp do bezpłatnych materiałów reklamowych, a także fundusz reklamowy, nawet 8 tys. zł na rok,
- ciekawe szkolenia - dostarczamy wiedzę o produktach i usługach, a także uczymy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową, a partnerów zarządzania biznesem.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 mkw. na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.
Szukamy osób przedsiębiorczych, potrafiących wykorzystywać szanse i osiągać cele. Jeżeli masz motywację do działania, jesteś osobą otwartą na wyzwania i lubisz ludzi, dołącz do grona partnerów Santander Bank Polska S.A.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Santander Bank Polska S.A.
Pl. Władysława Andersa 6, 61-894 Poznań
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Bank Polska S.A. (Pl. Władysława Andersa 6, 61-894 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander Bank Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderpartner.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Pomoc liczona w milionach złotych od Santander Bank Polska dla Ukrainy. W akcję pomocy włączyli się klienci banku, pracownicy, dla ukraińskich klientów bank przygotował specjalną ofertę.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Santander Bank Polska coraz częściej oddaje placówki własne w ręce partnerów.

Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?

W tym roku bank zamierza uruchomić co najmniej 25 nowych placówek partnerskich.
Prowadzisz sklep, punkt usługowy lub gastronomiczny w modelu franczyzowym?
Zdefiniowaliśmy naszą franczyzę na nowo. Teraz czas na intensywny rozwój – mówi Krystian Kasia z Banku Millennium
Nie lubią, gdy się o nich mówi „milionerzy”, ale sprzedaż na poziomie miliona złotych miesięcznie nie jest im obca. Jak to robią rekordziści we franczyzie Banku Millennium?
Dawid Miszczyk prowadzi już pięć franczyzowych placówek Credit Agricole. Kto może mieć własny bank?
– Mamy oddziały, które potrafiły już w pierwszym miesiącu osiągnąć rentowność – mówi Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-Inwest.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.