Quick Ride

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Chcesz zacząć z nami swoją przygodę i dowiedzieć się dlaczego to właśnie z nami powinieneś nawiązać współpracę? Poniżej znajdziesz odpowiedź na to pytanie, która jasno pokaże Ci, że nie powinieneś dłużej zwlekać z podjęciem decyzji o działaniu pod naszą marką.
Co oferujemy?
- Działanie pod szyldem rozpoznawalnej marki w wielu rejonach Polski,
- Pełne wsparcie techniczne na każdym etapie działalności,
- Swobodną kontrolę i zarządzanie flotą – dostęp do panelu franczyzowego oraz aplikacji serwisowej,
- Wsparcie przy rekrutacji pracowników oraz szkolenie przez doświadczonych członków naszego zespołu,
- Pełną obsługę klienta, administrację serwerów i zaplecza IT. Nie musisz więc martwić się o technologie – zapewniamy ją my,
- Pośrednictwo w procesie zamawiania hulajnóg, koordynację bieżących i przyszłych zamówień, organizację transportu z Chin do Polski oraz po Polsce,
- Niską prowizję od Twoich miesięcznych obrotów brutto – 15%.
Co zyskasz?
- Gwarancję wyłączności w rejonie w którym zaczniesz swoją działalność,
- Dostęp do systemu powiadomień i alertów o najważniejszych zdarzeniach generowanych przez hulajnogi (np. spadek baterii, nieautoryzowane przemieszczanie się hulajnogi),
Realny i szybki zwrot z inwestycji (ok. 9 miesięcy) – poparte danymi statystycznymi z wcześniejszych okresów działalności.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 (Gdynia, Gdańsk, Sopot)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 (Szczecin, Zielona Góra, Bolesławiec, Głogów, Chojnice, Kołobrzeg)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jak będziemy Cię wspierać?
- Zarekomendujemy pakiet naprawczy dla hulajnóg – posiadamy listę części, które najczęściej ulegają eksploatacji,
- Zapewnimy pełne wsparcie merytoryczne podczas wyboru miejsca działalności - wskazówki i sugestie dotyczące promocji, reklamy, lokalizacji spotów i wizualizacji strefy, doradztwo w zakresie ewentualnych rozmów z władzami miasta,
- Poinformujemy klientów o wszelkich zmianach, promocjach i ważnych informacjach za pomocą portali społecznościowych, wiadomości typu push z aplikacji,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna liczba hulajnóg do zamówienia na region to 50 sztuk.
Szacowany koszt inwestycji dla tej liczby to ok. 42 000 $ netto +23% VAT. Należy także uwzględnić koszty transportu i cła, które niestety na ten moment ciężko określić ze względu na brak stałej ceny transportu. Cena może być różna w zależności od tego czy koszty transportu dzielone będą także z innymi zamawiającymi (zbiorowe zamówienie).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Quick Ride Sp. z o.o. Sp. k.
Ul. Władysława IV 81-395 Gdynia
787 142 160
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aneta Nowicka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Quick Ride Sp. z o.o. Sp. k. (Ul. Władysława IV 81-395 Gdynia ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Quick Ride oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie quick-app.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.
QuickApp – zarabiaj na biznesie przyszłości.

Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.

Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.
Biznes, który ma w sobie parę. Mobilna myjnia parowa to coś więcej niż sprzęt czyszczący, to możliwość świadczenia usług czyszczenia parowego w dowolnym miejscu.
Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, przygotowuje się do otwarcia kolejnych trzech placówek.
Franczyzobiorca LucArt oprócz sklepu motoryzacyjnego może prowadzić też inny biznes. Ale pod jednym warunkiem.
Ziebart wprowadza nowe zasady do systemu franczyzowego. Nowością są przede wszystkim niższe koszty inwestycji i utrzymania biznesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.