Millennium Bank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć franczyzowa Banku Millennium składa się z ponad  220 oddziałów, działających w starannie dobranych lokalizacjach w całej Polsce. Stale rozbudowujemy sieć, dbając jednocześnie o jej efektywność. Obecnie poszukujemy Partnerów w miejscowościach liczących od 10 tys. mieszkańców, w których nie ma żadnej placówki Banku Millennium. 

Oferta franczyzy w Banku Millennium skierowana jest do każdego, kto chce prowadzić własny biznes. Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które mają już zarejestrowaną własną firmę lub dopiero planują otworzyć działalność gospodarczą.

Bank jest obecny na polskim rynku od 1989 roku, od roku 2003 Bank działa pod marką Bank Millennium. Siec franczyzowa rozwijana jest od marca 2007 roku a doświadczenie w zakresie franczyzy zdobyte pod marką eurobanku sprzed fuzją banków w listopadzie  2019, owocuje obecnie silną siecią działającą pod szyldem Banku Millennium. Bank Millennium jest siódmym pod względem wielkości bankiem w Polsce. Zatrudnia ok. 6000 pracowników i prowadzi  sieć ponad 500  oddziałów. Fuzja Banku Millennium z eurobankiem  pozwoliła na wzmocnienie pozycji Banku Millennium m.in. w obszarze kredytów konsumenckich, rozszerzenie sieci o model franczyzowy i zbudowanie kompetencji zarządzania w tym obszarze.

JEDNOSTKI WŁASNE

519

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

223

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Rozwijająca się sieć placówek i Partnerów, ze wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców
  • Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku
  •  Silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
  • Wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową zdobyte wcześniej pod marką eurobank;
  • Brak opłaty wstępnej za przystąpienie do systemu;
  • Niski koszt otwarcia placówki dwustanowiskowej;
  • Jednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym, co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
  • Stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem organizacji procesów sprzedażowych jak placówki własne banku, na równych zasadach;
  • Kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w regionie, infolinia produktowa, infolinia techniczna 24/7 oraz specjalnie wyodrębniony Wydział Wsparcia Placówek Franczyzowych);
  • Wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do materiałów promocyjnych Banku.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Partner pokrywa koszt inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub dofinansowania z Urzędu Pracy

Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki Partnera na:

  • remont placówki, czyli dostosowanie lokalu do wymogów banku, instalacja alarmu, ubezpieczenie; koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu
  • wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, urządzenia biurowe (telefon, niszczarka, liczarka); minimalny koszt wyposażenia wewnętrznego placówki dwustanowiskowej to ok. 39 tys. zł.  

Bank partycypuje w kosztach elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.

Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników).

Źródła dochodów Agenta:

  • prowizja za sprzedaż produktów kredytowych oraz innych produktów i usług bankowych dla Klientów indywidualnych; 
  • wynagrodzenie za wypełnianie wymogów jakościowych w zakresie obsługi Klienta badaniu jakościowym;
  • bonusy za realizację celów nakładanych przez Bank.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Standardy lokalu pod placówkę agencyjną Banku Millennium:

  • rekomendujemy otwarcie placówki  w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej, (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy
  • wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki franczyzowej to min. 36 m2 sali sprzedaży (dodatkowo lokal powinien posiadać zaplecze)
  • wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie i nie od podwórka)
  • witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat
  • możliwość powieszenia neonu zewnętrznego nad witryną lokalu
  • jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 3 m w linii prostej
  • możliwość podłączenia stałego łącza o dużej przepustowości (rekomendowane MPLS 4/4)
  •  stały zewnętrzny adres IP zakończony łączem Ethernet (bez obsługi Wi-Fi)
  • możliwość zakotwiczenia sejfów do podłoża
  • pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.

Jeżeli jesteś zainteresowana/y otwarciem własnej placówki franczyzowej, pozostaw swoje zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktu, dostępnego na stronie www.bankmillennium.pl/o-banku/franczyza/szczegoly lub poniżej na portalu franchising.pl. W zgłoszeniu podaj swoje imię i nazwisko, tel. kontaktowy oraz miejscowość / województwo, w której /(którym) chciał(a)byś otworzyć oddział pod marką "Bank Millennium" lub prześlij nam swoje dane z danymi lokalizacji na adres: partner@bankmillennium.pl.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Bank Millennium SA

ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa

partner@bankmillennium.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Millennium Bank.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.