The White Bear Coffee

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
the White Bear Coffee to franczyza oparta na sprawdzonym modelu biznesowym, stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Nasze kawiarnie to połączenie pięknych, designerskich wnętrz z doskonałą kawą z segmentu speciality. Ziarna wypalamy na miejscu, w białostockiej, rzemieślniczej palarni, a następnie zaparzamy na różne sposoby – w profesjonalnych ekspresach kolbowych oraz przelewowych. To przywiązanie do szczegółu i jakości wyróżnia nas na rynku, przez co nasze lokale cieszą się tak dużą popularnością.
Chcesz prowadzić najmodniejszą kawiarnię w swoim mieście? Zobacz, co oferują Miśki!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach naszej współpracy możesz liczyć na cały pakiet korzyści, m.in.
- Projekt lokalu – obejmujący część budowlaną, stolarską oraz technologiczną. Zaplanujemy dla Ciebie wszystko – od zaplecza po najmniejsze detale wystroju wnętrza.
- Profesjonalne szkolenie – to aż 4 tygodnie intensywnego kursu baristycznego pod okiem najlepszych specjalistów w Polsce. Przez 3 tygodnie szkolimy właścicieli i załogę, a następnie pracujemy z nimi tydzień po otwarciu kawiarni.
- Wyposażenie i zaopatrzenie – zapewnimy Ci dostęp do najwyższej jakości sprzętów – ekspresów, młynków, akcesoriów oraz stylowej zastawy. U nas zaopatrzysz się także w świeżo palone ziarna, sprowadzane na potrzeby sieci z renomowanych plantacji.
- Zaplecze marketingowe i promocyjne – obejmujące materiały reklamowe, bazę zdjęć, udział w dynamicznych działaniach marketingowych sieci, a także możliwość prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych i tradycyjnych – na Facebooku, Instagramie, w prasie lokalnej i branżowej.
- Wsparcie na każdym etapie inwestycji – działamy na zasadach partnerskich, dlatego służymy pomocą, radą oraz bogatym doświadczeniem w tym biznesie – i to wszystko przez cały okres współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ostateczna kwota inwestycji zawsze jest kwestią indywidualną, zależną m.in. od stanu i wielkości lokalu. Szacunkowe kwoty obejmują:
- Licencja – 15 tys. zł;
- Miesięczna opłata franczyzowa – 1 500 zł;
- Szkolenia – 10 tys. zł;
- Inwestycja – 100 tys. zł + koszt remontu (250 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki przystąpienia:
- Powierzchnia lokalu od 60 m2
- Akceptacja lokalizacji
- Podpisanie umowy
- Zaplecze finansowe
- Zaangażowanie
Co zyskam?
Prowadzenie własnej kawiarni pod szyldem Miśków to szereg korzyści:
- Nie musisz posiadać wiedzy baristycznej ani mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
- Nad jakością Twojej oferty czuwa cały sztab ludzi, który zajmuje się opracowywaniem menu. Dzięki temu możesz zaskakiwać swoich gości nowościami i wyróżnić się na tle konkurencji.
- Nie zatrudniasz osoby od marketingu – reklamę i komunikację powierzasz specjalistom, których zadaniem jest przyciągnięcie ludzi do Twojego lokalu.
- Masz ciągłe wsparcie – Twój sukces jest sukcesem całej sieci, dlatego zawsze możesz na nas liczyć.
- Zwrot z inwestycji odnotowujesz już po roku!
- Działasz na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe.
- Jesteś eko! Nasze opakowania na wynos są w 100% biodegradowalne, a więc przyjazne dla środowiska.
Brzmi dobrze? Umów się na rozmowę i poznaj więcej szczegółów!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna
ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok
663 749 369
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Urszula Olechno
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna (ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The White Bear Coffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować?

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
Marka Pink Sushi zadebiutowała na rynku w tym roku. Czym się wyróżnia i jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.