The White Bear Coffee
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
the White Bear Coffee to franczyza oparta na sprawdzonym modelu biznesowym, stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Nasze kawiarnie to połączenie pięknych, designerskich wnętrz z doskonałą kawą z segmentu speciality. Ziarna wypalamy na miejscu, w białostockiej, rzemieślniczej palarni, a następnie zaparzamy na różne sposoby – w profesjonalnych ekspresach kolbowych oraz przelewowych. To przywiązanie do szczegółu i jakości wyróżnia nas na rynku, przez co nasze lokale cieszą się tak dużą popularnością.
Chcesz prowadzić najmodniejszą kawiarnię w swoim mieście? Zobacz, co oferują Miśki!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach naszej współpracy możesz liczyć na cały pakiet korzyści, m.in.
- Projekt lokalu – obejmujący część budowlaną, stolarską oraz technologiczną. Zaplanujemy dla Ciebie wszystko – od zaplecza po najmniejsze detale wystroju wnętrza.
- Profesjonalne szkolenie – to 2 tygodnie intensywnego kursu baristycznego pod okiem najlepszych specjalistów w Polsce. Przez tydzień szkolimy właścicieli i załogę, a następnie pracujemy z nimi tydzień po otwarciu kawiarni.
- Wyposażenie i zaopatrzenie – zapewnimy Ci dostęp do najwyższej jakości sprzętów – ekspresów, młynków, akcesoriów oraz stylowej zastawy. U nas zaopatrzysz się także w świeżo palone ziarna, sprowadzane na potrzeby sieci z renomowanych plantacji.
- Zaplecze marketingowe i promocyjne – obejmujące materiały reklamowe, bazę zdjęć, udział w dynamicznych działaniach marketingowych sieci, a także możliwość prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych i tradycyjnych – na Facebooku, Instagramie, w prasie lokalnej i branżowej.
- Wsparcie na każdym etapie inwestycji – działamy na zasadach partnerskich, dlatego służymy pomocą, radą oraz bogatym doświadczeniem w tym biznesie – i to wszystko przez cały okres współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ostateczna kwota inwestycji zawsze jest kwestią indywidualną, zależną m.in. od stanu i wielkości lokalu. Szacunkowe kwoty obejmują:
- Licencja – 15 tys. zł;
- Miesięczna opłata franczyzowa – 2,5 tys. zł;
- Szkolenia – 15 tys. zł;
- Inwestycja – ok. 100 tys. zł + koszt remontu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki przystąpienia:
- Powierzchnia lokalu od 60 m2
- Akceptacja lokalizacji
- Podpisanie umowy
- Zaplecze finansowe
- Zaangażowanie
Co zyskam?
Prowadzenie własnej kawiarni pod szyldem Miśków to szereg korzyści:
- Nie musisz posiadać wiedzy baristycznej ani mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
- Nad jakością Twojej oferty czuwa cały sztab ludzi, który zajmuje się opracowywaniem menu. Dzięki temu możesz zaskakiwać swoich gości nowościami i wyróżnić się na tle konkurencji.
- Nie zatrudniasz osoby od marketingu – reklamę i komunikację powierzasz specjalistom, których zadaniem jest przyciągnięcie ludzi do Twojego lokalu.
- Masz ciągłe wsparcie – Twój sukces jest sukcesem całej sieci, dlatego zawsze możesz na nas liczyć.
- Zwrot z inwestycji odnotowujesz już po roku!
- Działasz na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe.
- Jesteś eko! Nasze opakowania na wynos są w 100% biodegradowalne, a więc przyjazne dla środowiska.
Brzmi dobrze? Umów się na rozmowę i poznaj więcej szczegółów!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna
ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok
531 161 477
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kaliciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna (ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The White Bear Coffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować?
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.