Duży Ben
Duży Ben jest częścią Grupy Eurocash

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System agencyjny kierowany jest do osób przedsiębiorczych, z doświadczeniem w branży handlowej. Jednocześnie doskonale sprawdzi się dla osób, które chcą rozpocząć karierę w handlu, postawić pierwsze kroki w prowadzeniu nowoczesnego biznesu oraz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową przy ograniczonym ryzyku inwestycyjnym.
Inwestycja w otwarcie sklepu i związane z tym ryzyko jest po stronie Dużego Bena.
Agent nie wnosi wkładu początkowego. Obejmuje gotowy, przygotowany do działalności sklep i prowadzi go, pracując na rzecz sieci za co otrzymuje wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne.
Na agencie spoczywa obowiązek zatrudnienia pracowników, co pozwala na budowanie zespołu według własnych preferencji oraz wymagań.
Dowiedz się więcej: https://duzyben.pl/wspolpraca/
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne
(Poznań 61-131 ul. Katowicka 35 ; Swarzędz 62-020 ul. Rynek 10)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
265 jednostek agencyjnych/partnerskich
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich sieci sklepów alkoholowych
- bezpłatne szkolenia wstępne oraz specjalistyczne w trakcie trwania współpracy dla Ciebie i Twojego zespołu
- dostęp do know how w obszarze zarządzania sklepem Duży Ben
- gotowy, w pełni wyposażony sklep bez konieczności zakupu asortymentu i wyposażenia,
- brak kosztów najmu lokalu,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- skuteczny, sprawdzony i bezpieczny model biznesowy
- dopracowana koncepcja wizualna sklepu
- Innowacyjne rozwiązania!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za wyposażenie placówek, zakup drukarki fiskalnej, opłatę koncesji czy ich obsługę logistyczną.
Duży Ben pokrywa również opłaty za prąd, gaz, wodę, Internet, ubezpieczenie sklepu czy koszt najmu lokalu.
Kluczowe opłaty po stronie Agenta/Partnera:
Z osiągniętego przychodu Agent/Partner zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, opłaty licencyjnej oraz ewentualnych strat towarowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- minimalne doświadczenie w handlu i prowadzeniu własnego biznesu
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paulina Ciszewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Duży Ben (ul. Wiśniowa 11; 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Duży Ben
Duży Ben jest częścią Grupy Eurocash
oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie duzyben.pl.PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sfinksowi rośnie sprzedaż, choć spada liczba restauracji, za to Duży Ben przyspiesza tempo otwarć. Przegląd tygodnia 6-13 maja.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.

Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?
Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.
W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.