Duży Ben Market Alkoholowy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Duży Ben jest częścią Grupy Eurocash.
System agencyjny kierowany jest do osób przedsiębiorczych, z doświadczeniem w branży handlowej. Jednocześnie doskonale sprawdzi się dla osób, które chcą rozpocząć karierę w handlu, postawić pierwsze kroki w prowadzeniu nowoczesnego biznesu oraz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową przy ograniczonym ryzyku inwestycyjnym.
Inwestycja w otwarcie sklepu i związane z tym ryzyko jest po stronie Dużego Bena.
Agent nie wnosi wkładu początkowego. Obejmuje gotowy, przygotowany do działalności sklep i prowadzi go, pracując na rzecz sieci za co otrzymuje wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne.
Na agencie spoczywa obowiązek zatrudnienia pracowników, co pozwala na budowanie zespołu według własnych preferencji oraz wymagań.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne (Poznań, ul. Katowicka 35; Swarzędz, ul. Rynek 10)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
265 jednostek agencyjnych/partnerskich
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich sieci sklepów alkoholowych
- bezpłatne szkolenia wstępne oraz specjalistyczne w trakcie trwania współpracy dla Ciebie i Twojego zespołu
- dostęp do know how w obszarze zarządzania sklepem Duży Ben
- gotowy, w pełni wyposażony sklep bez konieczności zakupu asortymentu i wyposażenia,
- brak kosztów najmu lokalu,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- skuteczny, sprawdzony i bezpieczny model biznesowy
- dopracowana koncepcja wizualna sklepu
- Innowacyjne rozwiązania!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za wyposażenie placówek, zakup drukarki fiskalnej, opłatę koncesji czy ich obsługę logistyczną.
Duży Ben pokrywa również opłaty za prąd, gaz, wodę, Internet, ubezpieczenie sklepu czy koszt najmu lokalu.
Kluczowe opłaty po stronie Agenta/Partnera:
Z osiągniętego przychodu Agent/Partner zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, opłaty licencyjnej oraz ewentualnych strat towarowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- minimalne doświadczenie w handlu i prowadzeniu własnego biznesu
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
Dowiedz się więcej: https://duzyben.pl/wspolpraca/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paulina Ciszewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Duży Ben (ul. Wiśniowa 11; 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Duży Ben Market Alkoholowy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie duzyben.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sfinksowi rośnie sprzedaż, choć spada liczba restauracji, za to Duży Ben przyspiesza tempo otwarć. Przegląd tygodnia 6-13 maja.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
Sieć sklepów Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Firma dostrzega potrzeby rynku wynikające z sytuacji gospodarczej, ułatwiając uruchomienie własnego biznesu.
Sieć specjalistycznych sklepików z serami chce otworzyć w Polsce około 20 placówek franczyzowych. Jak jej idzie?
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka odebrało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości.
Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.

Marka Pierrot szuka franczyzobiorców w różnych regionach Polski. Jakie są warunki współpracy?
Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.