Generali

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, obecnie działa w 50 krajach, obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości prawie 76 miliardów euro. Ambicją Generali jest bycie partnerem na całe życie dla swoich klientów. Firma oferuje innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.  

Generali w Polsce działa od 1998 roku.  Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie ich życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne. Generali w Polsce oferuje swoje produkty ubezpieczeniowe pod trzema markami. Obok Generali są to Proama, oferująca ubezpieczenia majątkowe oraz Generali Agro, które specjalizuje się w ubezpieczeniach dla rolnictwa.

Jednocześnie, Generali wspiera agentów, którzy chcą rozwijać swój własny biznes – proponuje im innowacyjną formę współpracy w formie Placówek Partnerskich.

Rozbudowana w całej Polsce sieć sprzedaży Placówek Partnerskich stwarza możliwość podjęcia współpracy z Generali w zakresie oferowania klientom indywidualnym, jak i biznesowym wielu rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:

  • rolnych,
  • mieszkaniowych,
  • nnw,
  • podróżnych,
  • życiowych,
  • komunikacyjnych

JEDNOSTKI WŁASNE

23

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

280

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Z nami możesz liczyć na:

  • oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
  • wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
  • szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
  • stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
  • wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
  • wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
  • pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
  • zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Zero złotych. Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Jeśli chodzi o lokalizację:

  • miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
  • preferujemy centrum.

Jeśli chodzi o lokal:

  • w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
  • powierzchnia min. 20 m2,
  • parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
  • niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana,
  • bezpłatny parking w odległości do 100 metrów,
  • możliwość powieszenia kasetonu na budynku.

Jeśli chodzi o Ciebie:

  • prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
  • prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
  • umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
  • zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Generali TU S.A. i Generali Życie S.A.

ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa

510 999 469

partner@generali.pl

generali.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agnieszka Pawłowska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Generali.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU S.A. i Generali Życie S.A. (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.