Generali
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, obecnie działa w 50 krajach, obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości prawie 76 miliardów euro. Ambicją Generali jest bycie partnerem na całe życie dla swoich klientów. Firma oferuje innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.
Generali w Polsce działa od 1998 roku. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie ich życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne. Generali w Polsce oferuje swoje produkty ubezpieczeniowe pod trzema markami. Obok Generali są to Proama, oferująca ubezpieczenia majątkowe oraz Generali Agro, które specjalizuje się w ubezpieczeniach dla rolnictwa.
Jednocześnie, Generali wspiera agentów, którzy chcą rozwijać swój własny biznes – proponuje im innowacyjną formę współpracy w formie Placówek Partnerskich.
Rozbudowana w całej Polsce sieć sprzedaży Placówek Partnerskich stwarza możliwość podjęcia współpracy z Generali w zakresie oferowania klientom indywidualnym, jak i biznesowym wielu rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:
- rolnych,
- mieszkaniowych,
- nnw,
- podróżnych,
- życiowych,
- komunikacyjnych
JEDNOSTKI WŁASNE
23
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
280
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Z nami możesz liczyć na:
- oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
- wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
- szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
- stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
- wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
- wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
- pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
- zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zero złotych. Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli chodzi o lokalizację:
- miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
- preferujemy centrum.
Jeśli chodzi o lokal:
- w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
- powierzchnia min. 20 m2,
- parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
- niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana,
- bezpłatny parking w odległości do 100 metrów,
- możliwość powieszenia kasetonu na budynku.
Jeśli chodzi o Ciebie:
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
- zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Generali TU S.A. i Generali Życie S.A.
ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa
510 999 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Pawłowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU S.A. i Generali Życie S.A. (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich. W ciągu roku otwiera zwykle ponad 50 biur.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Już za kilka dni Targi Franczyza na PGE Narodowym. Wśród pomysłów na biznes będą tam m.in. te ze świata finansów.
Nie mógł zostać partnerem banku bez branżowego doświadczenia, więc zatrudnił się w placówce. Dziś ma własny bank.
Franczyzobiorcy DG-Inwest zarabiają nie tylko na udzieleniu klientom finansowania, ale też na sprzedaży samochodów, nieruchomości a nawet jachtów.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.