Generali

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, obecnie działa w 50 krajach, obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości prawie 76 miliardów euro. Ambicją Generali jest bycie partnerem na całe życie dla swoich klientów. Firma oferuje innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.
Generali w Polsce działa od 1998 roku. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie ich życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne. Generali w Polsce oferuje swoje produkty ubezpieczeniowe pod trzema markami. Obok Generali są to Proama, oferująca ubezpieczenia majątkowe oraz Generali Agro, które specjalizuje się w ubezpieczeniach dla rolnictwa.
Jednocześnie, Generali wspiera agentów, którzy chcą rozwijać swój własny biznes – proponuje im innowacyjną formę współpracy w formie Placówek Partnerskich.
Rozbudowana w całej Polsce sieć sprzedaży Placówek Partnerskich stwarza możliwość podjęcia współpracy z Generali w zakresie oferowania klientom indywidualnym, jak i biznesowym wielu rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:
- rolnych,
- mieszkaniowych,
- nnw,
- podróżnych,
- życiowych,
- komunikacyjnych
JEDNOSTKI WŁASNE
23
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
280
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Z nami możesz liczyć na:
- oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
- wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
- szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
- stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
- wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
- wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
- pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
- zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zero złotych. Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli chodzi o lokalizację:
- miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
- preferujemy centrum.
Jeśli chodzi o lokal:
- w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
- powierzchnia min. 20 m2,
- parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
- niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana,
- bezpłatny parking w odległości do 100 metrów,
- możliwość powieszenia kasetonu na budynku.
Jeśli chodzi o Ciebie:
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
- zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Generali TU SA i Generali Życie SA
ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa
510 999 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Pawłowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU SA i Generali Życie SA (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?

Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.
Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.