Generali
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, obecnie działa w 50 krajach, obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości prawie 76 miliardów euro. Ambicją Generali jest bycie partnerem na całe życie dla swoich klientów. Firma oferuje innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.
Generali w Polsce działa od 1998 roku. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie ich życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne. Generali w Polsce oferuje swoje produkty ubezpieczeniowe pod trzema markami. Obok Generali są to Proama, oferująca ubezpieczenia majątkowe oraz Generali Agro, które specjalizuje się w ubezpieczeniach dla rolnictwa.
Jednocześnie, Generali wspiera agentów, którzy chcą rozwijać swój własny biznes – proponuje im innowacyjną formę współpracy w formie Placówek Partnerskich.
Rozbudowana w całej Polsce sieć sprzedaży Placówek Partnerskich stwarza możliwość podjęcia współpracy z Generali w zakresie oferowania klientom indywidualnym, jak i biznesowym wielu rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:
- rolnych,
- mieszkaniowych,
- nnw,
- podróżnych,
- życiowych,
- komunikacyjnych
JEDNOSTKI WŁASNE
23
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
280
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Z nami możesz liczyć na:
- oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
- wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
- szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
- stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
- wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
- wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
- pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
- zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zero złotych. Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli chodzi o lokalizację:
- miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
- preferujemy centrum.
Jeśli chodzi o lokal:
- w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
- powierzchnia min. 20 m2,
- parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
- niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana,
- bezpłatny parking w odległości do 100 metrów,
- możliwość powieszenia kasetonu na budynku.
Jeśli chodzi o Ciebie:
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
- zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Generali TU S.A. i Generali Życie S.A.
ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa
510 999 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Pawłowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU S.A. i Generali Życie S.A. (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich. W ciągu roku otwiera zwykle ponad 50 biur.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kuba Wojewódzki chce rozwijać swój biznes na licencji. Jak zostać franczyzobiorcą marki Niewinni Czarodzieje TrzyZero?
Otwieramy sklep ze słodyczami, szkołę językową, pizzerię, studio treningu EMS, bawialnię w duchu Montessori, firmę specjalizującą się w cateringu dla psów.
Rynek nieruchomości jest zmienny i mocno konkurencyjny. Franczyza pomaga się na nim wybić i powalczyć o klientów. Której marki biuro nieruchomości otworzyć?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.