Bank Pekao S.A.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Bank Pekao S.A. prowadzi sieć placówek partnerskich od 2007 r. Rozwój sieci partnerskiej jest stałym i bardzo ważnym elementem strategii rozwoju banku. Placówki partnerskie otwierane są w całej Polsce, w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców. Model Placówek Partnerskich zakłada współpracę banku z niezależnymi przedsiębiorcami na zasadach franczyzy. Wszystkie placówki działają pod powszechnie rozpoznawalnym logo banku.
Placówki partnerskie oferują szeroki wachlarz produktów i usług zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla firm. Gama dostępnych produktów jest stale rozwijana dążąc do zapewnienia obsługi klientów w jak najszerszym zakresie.
JEDNOSTKI WŁASNE
507
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
80
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wsparcie finansowe na start;
- brak opłaty licencyjnej ani opłaty franczyzowej – bank nie pobiera żadnych opłat z tytułu udzielonej licencji oraz know-how;
- szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm.
- atrakcyjny model wynagrodzenia oparty na prowizji od sprzedanych produktów, dodatkowych bonusów za realizację celów, wynagrodzeniu za obsługę klientów (realizację transakcji).
- dochód pasywny od pracującego portfela kredytowego
- kompleksowe szkolenie pracowników oraz właścicieli placówek
- opiekę managera regionalnego oraz stałe wsparcie organizacyjne i merytoryczne na każdym etapie współpracy z bankiem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Niski koszt inwestycji;
- Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki Partnera na:
- dostosowanie lokalu do wymogów banku (odświeżenie/remont, instalacja alarmu);
- zakup sprzętu komputerowego, sejfu, mebli, zabezpieczeń placówki;
- ubezpieczenie;
- Koszty miesięczne zależą od planowanej skali działalności – ilości zatrudnionych pracowników, modelu wynagradzania oraz kosztów utrzymania lokalu. Nasi managerowie pomogą w ich przeanalizowaniu i podpowiedzą jak je ograniczyć i na co szczególnie zwracać uwagę.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby:
- posiadające doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu/ zarządzaniu sprzedażą (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu placówki partnerskiej banku lub w pośrednictwie finansowym),
- przedsiębiorcze i gotowe na wyzwania,
- ukierunkowane na realizację celów,
- kreatywne i konsekwentne w działaniu,
- chętne do prowadzenie własnej placówki pod szyldem Banku Pekao S.A.,
- lubiące pracę z ludźmi,
- mające odpowiednie zaplecze finansowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bank Pekao S.A. (Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bank Pekao S.A. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pekao.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.