PKO Bank Polski S.A.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PKO Bank Polski jest liderem sektora bankowego w Polsce. Od wielu lat istotnym elementem dla banku są także placówki agencyjne. Celem ich działania jest przede wszystkim pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami banku, zgodnie ze standardami banku. Placówki agencyjne działają głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w miastach, w których bank nie posiada własnych placówek lub jest ich tam za mało.
Chcesz, aby Twój biznes był związany z branżą finansową i ubezpieczeniową?
- chcesz prowadzić placówkę bankową?
- poszukujesz kompetentnego partnera do współpracy, który nie wymaga opłaty licencyjnej?
- preferujesz współpracę z zaufaną instytucją?
- zależy Ci na atrakcyjnej ofercie produktowej oraz logo jednego z największych banków w Polsce?
Dołącz do nas - otwórz placówkę agencyjną PKO Banku Polskiego.
Oferujemy:
- logo i markę jednego z największych banków w Polsce,
- progresywne aplikacje umożliwiające profesjonalną obsługę klientów,
- wyposażenie agencji w podstawowe elementy oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego,
- szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,
- możliwość rozwijania swojego biznesu także poprzez uruchomienie kolejnej placówki.
Sprzedaż w placówkach agencyjnych PKO Banku Polskiego:
Oferta obejmuje m.in.:
- pożyczki gotówkowe dla osób fizycznych,
- ubezpieczenia komunikacyjne,
- rachunki bankowe,
- karty kredytowe,
- kredyty i pożyczki hipoteczne.
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 1000
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Każdy Partner ma przypisanego Menedżera, który jest dla niego codziennym wsparciem w różnych obszarach.
- Agent przez cały okres współpracy z bankiem może liczyć na pomoc oraz wsparcie merytoryczne i operacyjne.
- Dodatkowo bank gwarantuje Agentom szkolenia z zakresu sprzedawanych produktów i usług oraz technik sprzedaży, obsługi klienta , obsługi systemów bankowych.
- Bank zapewnia Agentowi bezpłatnie oznakowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne, jak również materiały reklamowe (plakaty i ulotki reklamowe).
- Dodatkowo Agenci, za wcześniejszą zgodą banku, mogą podejmować we własnym zakresie działania reklamowe mające na celu promocję prowadzonej działalności agencyjnej na lokalnym rynku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kluczowym atutem współpracy z bankiem jest brak opłat licencyjnych, które najczęściej występują w modelu franczyzowym. W agencyjnym modelu współpracy PKO Banku Polskiego nie występują również opłaty wstępne.
Szacowany koszt utworzenia agencji PKO BP SA wynosi około 30-50 tys. złotych. Na koszty uruchomienia agencji PKO BP składają się wydatki m.in. na zakup sprzętu komputerowego, sejfu, mebli, utworzenia stanowiska kasowego odpowiednio zabezpieczonego. W szacowanych kosztach nie założono ewentualnych wydatków na adaptację i ochronę lokalu. Koszty bieżące, jakie ponosi agent to koszty zatrudnienia pracownika, najmu lokalu (o ile nie jest właścicielem), eksploatacyjne (energia, telefon, internet, dzierżawa terminala POS).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jesteś przedsiębiorczy?
- systematycznie realizujesz zadania, dzięki czemu osiągasz założone cele i sukcesy?
- łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz pozyskać klientów i jesteś otwarty na ich potrzeby?
- potrafisz budować długotrwałe relacje z klientami?
- posiadasz umiejętności menedżerskie i sprzedażowe?
- interesujesz się tematyką finansową i ubezpieczeniową?
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i na dedykowanym spotkaniu omówimy szczegóły.
Dodatkowo informujemy, że Agentem może zostać przedsiębiorca rozumiany jako:
- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
- osoba prawna lub,
- nie mająca osobowości prawnej spółka prawa handlowego, która we własnym imieniu podejmuje i wykonuje działalność gospodarczą.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Puławska 15, 00-975 Warszawa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (Puławska 15, 00-975 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PKO Bank Polski S.A. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pkobp.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?

Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.
Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.