Getin Bank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Kompleksowe i innowacyjne rozwiązania finansowe banku szczególnie zainteresują osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi - także posprzedażowej.
Od 2008 roku bank rozwija sieć partnerską, której ideą jest dotarcie z usługami finansowymi do mieszkańców małych miast. Oferta produktowa placówek franczyzowych Getin Banku obejmuje kredyty, karty kredytowe, konta, produkty depozytowe oraz bieżącą obsługę gotówkową i bezgotówkową.
JEDNOSTKI WŁASNE
123
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
167
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści:
- konkurencyjne warunki współpracy i możliwość wysokich zarobków,
- pełne wsparcie logistyczne i organizacyjne przy uruchamianiu placówki,
- pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie trwania współpracy,
- bezpłatny dostęp do systemów informatycznych (pracujących w trybie on-line z systemem bankowym) służących do sprzedaży produktów i obsługi klientów,
- dostęp do baz klientów banku,
- profesjonalne szkolenia z zakresu produktów bankowych,
- szkolenia rozwojowe z zarządzania sprzedażą.
Wsparcie marketingowe:
- placówki partnerskie są objęte wszystkimi akcjami marketingowymi Getin Banku, prowadzonymi centralnie,
- partnerzy otrzymują pakiet gadżetów promocyjnych, tzw. start pack,
- w trakcie współpracy partnerzy otrzymują materiały marketingowe wspomagające sprzedaż oraz uzyskują dostęp do atrakcyjnych gadżetów reklamowych,
- Bank zapewnia partnerom bezpłatne projekty graficzne, m.in. ogłoszenia prasowe, spoty reklamowe, wizytówki.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
ok. 60 tys. zł.
Kwota obejmuje koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania wobec partnera:
- min. średnie wykształcenie,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub predyspozycje do sprzedaży bezpośredniej,
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
Lokalizacja:
- miejscowości powyżej 10 tys. mieszkańców,
- atrakcyjna lokalizacja w centrum miejscowości i/ lub przy głównym szlaku komunikacyjnym o dużym przepływie ludzi,
- wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego,
- lokal o powierzchni od 50 do 100 m kw.,
- witryna od strony ulicy,
- lokal powinien posiadać zaplecze,
- liczba zatrudnionych pracowników: od 2 do 5 osób.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Getin Noble Bank S.A. (ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Getin Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie getinbank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Czy we franczyzie można liczyć na szybki zwrot z inwestycji? W majowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" opisujemy biznesy, które pozwolą najszybciej zarobić.
Planujesz otwarcie własnej firmy, ale nie wiesz ile musisz mieć pieniędzy na ten cel? Podpowiadamy, jak to sprawdzić i nie dać się zaskoczyć niespodziewanym wydatkom.

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?

Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.
Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.