VeloBank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
VeloBank jest marką bankowości detalicznej. Należy do VeloBank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem. Jesteśmy regularnie doceniani przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów otrzymując nagrody Newsweeka, Złotego Bankiera czy Instytucji Roku.
System franczyzowy VeloBanku adresowany jest do osób, które nie boją się nowych wyzwań, intensywnej pracy a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z kandydatami na Partnera mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.
JEDNOSTKI WŁASNE
68
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
94
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Konkurencyjna oferta produktowa oraz wynagrodzenie prowizyjne.
- Pełny proces mobilny. Produkty Banku możesz sprzedawać poza placówką co daje Ci możliwość działania na nieograniczonym terenie. Do placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
- Brak zakazu konkurencji poza placówką w zakresie prowadzenia innej działalności finansowej.
- Szybkość działania – sprawna obsługa Klienta w zakresie decyzji kredytowej i uruchomienia kredytu. Możliwość uruchomienia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
- Pełna funkcjonalność systemowa tożsama z siecią własną.
- Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni takie szkolenie odbywają w formie e-learningu.
- Wsparcie szkoleniowe - szkolenia managerskie dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
- Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
- Jesteśmy wiarygodnym Partnerem - należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
- Wsparcie marketingowe :
- prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
- placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
- VeloBank przekazuje placówce pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
- Partner ma możliwości realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
- oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepiku;
- zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
- oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboard’y, ulotki, wizytówki itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł.
Kwota obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania wobec partnera:
- min. średnie wykształcenie,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub predyspozycje do sprzedaży bezpośredniej,
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VeloBank S.A.
Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa
+48 664 919 797
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VeloBank S.A. (Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VeloBank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie velobank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?

O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.

– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
Monika Nozderka na urlopie macierzyńskim skończyła szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych i wkrótce została franczyzobiorczynią PZU.
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.