Alior Bank Partner

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jako bank uniwersalny kierujemy nasze usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W naszej działalności łączymy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacniamy pozycję rynkową i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
- Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi zapewniły nam uznanie i zaufanie ponad 4 mln klientów
- Indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców sprawia, że obsługujemy już 180 tys. firm
- Rozbudowana sieć placówek zapewnia wygodny dostęp do szerokiej oferty usług banku
- Nowoczesna bankowość internetowa i mobilna sprawiają, że jesteśmy zawsze blisko naszych klientów
- Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym docenianym przez rynek
- Marka Alior Bank jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.
JEDNOSTKI WŁASNE
192
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
393
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla partnerów ze strony banku:
- opieka menedżera regionu od chwili pierwszego kontaktu,
- wsparcie finansowe ze strony banku w przygotowaniu placówki partnerskiej,
- dogodne sposoby rozliczenia w obrocie gotówkowym,
- atrakcyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych i posiadany portfel klientów,
- nowoczesne systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKiosk,
- dedykowany roczny budżet marketingowy na działania lokalne,
- współfinansowanie uczestnictwa partnera w lokalnych imprezach,
- szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe dla partnerów,
- zapewnienie wsparcia systemowego, merytorycznego oraz operacyjnego przez specjalnie wyznaczone do tego zespoły,
- sprawdzony i dobrze funkcjonujący system partnerski,
- liczne konkursy sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Podział kosztów inwestycji w placówkę:
Koszty po stronie banku:
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich,
- zakup sprzętu IT,
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.),
- zakup systemu monitoringu placówki.
Koszty po stronie partnera:
- przygotowanie lokalu (remont),
- zakup sejfu,
- zakup mebli,
- zakup i montaż systemu alarmowego,
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników,
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwieramy się na nowe - zostań partnerem Alior Banku i otwórz swoją placówkę partnerską
Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi Partnerami, z którymi możemy wspólnie rozwijać sieć i osiągać kolejne sukcesy w branży finansowej. To propozycja dla dynamicznych, przedsiębiorczych osób zainteresowanych otwarciem własnej firmy lub prowadzących działalność gospodarczą. Dodatkowym atutem kandydatów będzie dotychczasowe doświadczenie w bankowości, finansach i ubezpieczeniach lub w sprzedaży innych usług.
Kandydat na partnera powinien spełniać następujące kryteria:
- prowadzić działalność gospodarczą bądź wyrazić chęć jej założenia,
- posiadać odpowiednie środki potrzebne do uruchomienia placówki partnerskiej,
- posiadać minimum średnie wykształcenie,
- posiadać doświadczenie min. 4 lata w sprzedaży w branży finansowej i/lub 2 lata w zarządzaniu w branży finansowej,
- dysponować lub wynająć lokal o powierzchni min. 45 m²,
- pozytywnie przejść proces weryfikacji stosowany przez bank dla kandydatów na partnerów,
- mile widziane referencje,
- wcześniejsze zarządzanie placówką bankową będzie dodatkowym atutem.
Jak zostać partnerem Alior Banku?
Prześlij zgłoszenie zawierające CV oraz kwestionariusz na adres systempartnerski@alior.pl lub przez stronę Alior Bank
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Alior Bank S.A. (ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Alior Bank Partner oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aliorbank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy we franczyzie można liczyć na szybki zwrot z inwestycji? W majowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" opisujemy biznesy, które pozwolą najszybciej zarobić.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
Zbudowanie dobrego zespołu pracowników to jedno z największych wyzwań w biznesie bankowym. Rotacja pracowników jest duża, a szkolenie zajmuje sporo czasu – mówi Jacek Barbachowski, franczyzobiorca Alior Banku.
W zeszłym roku Meritum, teraz BPH. Struktury Aliora czeka integracja z kolejnymi franczyzobiorcami.

Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.

Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
Pomoc liczona w milionach złotych od Santander Bank Polska dla Ukrainy. W akcję pomocy włączyli się klienci banku, pracownicy, dla ukraińskich klientów bank przygotował specjalną ofertę.
W tym roku bank zamierza uruchomić co najmniej 25 nowych placówek partnerskich.
Prowadzisz sklep, punkt usługowy lub gastronomiczny w modelu franczyzowym?
Zdefiniowaliśmy naszą franczyzę na nowo. Teraz czas na intensywny rozwój – mówi Krystian Kasia z Banku Millennium
Nie lubią, gdy się o nich mówi „milionerzy”, ale sprzedaż na poziomie miliona złotych miesięcznie nie jest im obca. Jak to robią rekordziści we franczyzie Banku Millennium?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.