Alior Bank Partner

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jako bank uniwersalny kierujemy nasze usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W naszej działalności łączymy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacniamy pozycję rynkową i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
- Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi zapewniły nam uznanie i zaufanie ponad 4 mln klientów
- Indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców sprawia, że obsługujemy już 180 tys. firm
- Rozbudowana sieć placówek zapewnia wygodny dostęp do szerokiej oferty usług banku
- Nowoczesna bankowość internetowa i mobilna sprawiają, że jesteśmy zawsze blisko naszych klientów
- Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym docenianym przez rynek
- Marka Alior Bank jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.
JEDNOSTKI WŁASNE
186
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
338
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla partnerów ze strony banku:
- opieka menedżera regionu od chwili pierwszego kontaktu,
- wsparcie finansowe ze strony banku w przygotowaniu placówki partnerskiej,
- dogodne sposoby rozliczenia w obrocie gotówkowym,
- atrakcyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych i posiadany portfel klientów,
- nowoczesne systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKiosk,
- dedykowany roczny budżet marketingowy na działania lokalne,
- współfinansowanie uczestnictwa partnera w lokalnych imprezach,
- szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe dla partnerów,
- zapewnienie wsparcia systemowego, merytorycznego oraz operacyjnego przez specjalnie wyznaczone do tego zespoły,
- sprawdzony i dobrze funkcjonujący system partnerski,
- liczne konkursy sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Podział kosztów inwestycji w placówkę:
Koszty po stronie banku:
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich,
- zakup sprzętu IT,
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.),
- zakup systemu monitoringu placówki.
Koszty po stronie partnera:
- przygotowanie lokalu (remont),
- zakup sejfu,
- zakup mebli,
- zakup i montaż systemu alarmowego,
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników,
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwieramy się na nowe - zostań partnerem Alior Banku i otwórz swoją placówkę partnerską
Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi Partnerami, z którymi możemy wspólnie rozwijać sieć i osiągać kolejne sukcesy w branży finansowej. To propozycja dla dynamicznych, przedsiębiorczych osób zainteresowanych otwarciem własnej firmy lub prowadzących działalność gospodarczą. Dodatkowym atutem kandydatów będzie dotychczasowe doświadczenie w bankowości, finansach i ubezpieczeniach lub w sprzedaży innych usług.
Kandydat na partnera powinien spełniać następujące kryteria:
- prowadzić działalność gospodarczą bądź wyrazić chęć jej założenia,
- posiadać odpowiednie środki potrzebne do uruchomienia placówki partnerskiej,
- posiadać minimum średnie wykształcenie,
- posiadać doświadczenie min. 4 lata w sprzedaży w branży finansowej i/lub 2 lata w zarządzaniu w branży finansowej,
- dysponować lub wynająć lokal o powierzchni min. 45 m²,
- pozytywnie przejść proces weryfikacji stosowany przez bank dla kandydatów na partnerów,
- mile widziane referencje,
- wcześniejsze zarządzanie placówką bankową będzie dodatkowym atutem.
Jak zostać partnerem Alior Banku?
Prześlij zgłoszenie zawierające CV oraz kwestionariusz na adres systempartnerski@alior.pl lub przez stronę Alior Bank
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Alior Bank S.A. (ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Alior Bank Partner oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aliorbank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?

To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.

Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.