Early Stage
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Early Stage to wiodąca szkoła języka angielskiego, specjalizująca się w nauczaniu dzieci i młodzieży. Mamy za sobą długą historię i sprecyzowany plan na przyszłość.
W trakcie 30 lat działalności, zbudowaliśmy silną markę, której w roku szkolnym 2023/24 zaufało ponad 55 000 uczniów!
Wyróżnia nas:
- intensywny i ambitny program nauczania (nasze kursy odpowiadają na potrzeby uczniów oraz wyzwania jakie przed nimi stoją),
- łączymy tradycję z nowoczesnością (łączymy sprawdzone metody nauczania z wiedzą zaczerpniętą z najnowszych odkryć neurodydaktycznych),
- stawiamy na kompetencje XXI wieku (przygotowujemy dzieci do wyzwań dnia codziennego, rozwijając najważniejsze dla nich kompetencje),
- rozwijamy kadrę i szkołę (doskonalimy się i inwestujemy w szkolenia kadry oraz rozwój technologiczny szkoły),
- prawdziwa pasja (nasza szkoła powstała z pasji do uczenia, potrzeby rozwoju oraz autentycznego kontaktu z dziećmi i młodzieżą).
Pierwsza franczyza powstała dokładnie 16 lat temu. Dziś, dzięki sile i energii wielu zaangażowanych osób, posiadamy aż 850 placówek w całej Polsce!
Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo finansowe partnerów biznesowych. Proponowany model współpracy opiera się na przekazaniu know-how dotyczącego wszystkich aspektów prowadzenia własnej szkoły oraz na bieżącym wsparciu franczyzobiorców w rozwijaniu ich szkół.
Nie pobieramy opłaty wstępnej, rozliczamy się miesięcznie, na zasadzie procentu od przychodu. Zaczynamy od 12% i obniżamy go wraz z rozwojem filii franczyzowej. Wierzymy, że takie rozwiązania gwarantują bezpieczny start.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 850 lokalizacji, w których odbywają się zajęcia, współpracuje z nami 144 partnerów. W roku szkolnym 2023/234w Early Stage uczy się 55 000 uczniów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Żeby ułatwić naszym partnerom rozwinięcie skrzydeł, stworzyliśmy system wsparcia dla każdego z franczyzobiorców. Zadbaliśmy również o dostęp do bazy wiedzy na temat metodyki, marketingu, administracji, rozwiązań IT oraz employer brandingu.
Zależy nam na tym, aby wejście do naszej sieci było bezpieczne, a biznes prężnie się rozwijał, dlatego oferujemy systematyczne szkolenia prowadzone przez zespół specjalistów - praktyków Early Stage. Nasza centrala to 60 osób i 9 wyspecjalizowanych działów, których zadaniem jest rozwijanie naszej oferty oraz codzienne wspieranie franczyzobiorców. Oznacza to, że każdy franczyzobiorca ma do swojej dyspozycji wsparcie ekspertów (metodyków, marketerów, specjalistów od administracji, HR, PR oraz IT) przez cały okres trwania współpracy.
Co od nas otrzymasz?
- autorską metodę nauczania,
- szczegółowo zaplanowane ścieżki edukacyjne dla dzieci w wieku 3-19 lat,
- ambitne i nowoczesne autorskie podręczniki,
- bogaty zestaw materiałów dydaktycznych,
- know-how dotyczący strategii promocji i rozwoju szkoły,
- realizację strategii content-marketingowej,
- gotowe materiały marketingowe,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi IT: platformy i aplikacje,
- dokumenty prawne i administracyjne,
- strategię HRową i employer brandingową,
- opracowane procedury rekrutacyjne oraz know-how z zakresu budowania zespołu i marki pracodawcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nasz model nie zakłada dużych inwestycji początkowych – nie wymagamy posiadania ani wynajmowania lokalu. Takie rozwiązanie gwarantuje niskie koszty stałe oraz poczucie bezpieczeństwa.
Early Stage nie pobiera od kandydata opłaty wstępnej za wykupienie franczyzy. Jedyną opłatą początkową jest kaucja w wysokości 3 tys. zł, która jest zwracana w momencie startu pierwszych kursów sygnowanych naszą marką.
Koszty początkowe, jakie powinien wziąć pod uwagę franczyzobiorca, to również koszty związane z promocją szkoły (łącznie ok. 5- 7 tys. zł), takie jak: organizacja akcji promocyjnych oraz wydruk materiałów reklamowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyza Early Stage jest propozycją współpracy przede wszystkim dla osób, które mają doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego i które chcą pójść w tym o krok dalej – rozpocząć pracę na własny rachunek, a z czasem zatrudniać osoby do swojego zespołu. Nie trzeba mieć ukończonej filologii angielskiej, jednak trzeba znać angielski na bardzo dobrym poziomie i mieć doświadczenie w jego nauczaniu. Zwracamy uwagę na umiejętności organizacyjne kandydatów, gotowość do rozwoju i podejmowania wyzwań oraz biznesowe podejście do prowadzonych działań.
TWOJA DROGA DO OTWORZENIA SZKOŁY
Otwarcie franczyzy szkoły języka angielskiego z Early Stage możemy podzielić na 5 kroków.
Etap I: kontakt telefoniczny, mailowy lub wysłanie zgłoszenia
Etap II: poznanie się na Zoomie
Etap III: przeprowadzenie lekcji pokazowej
Etap IV: omówienie warunków współpracy
Etap V: podpisanie umowy i rozpoczęcie procesu wdrożenia
Społeczność Early Stage tworzą osoby kreatywne, zaangażowane oraz otwarte na rozwój i zmiany. Jeśli czujesz, że takie cechy opisują właśnie Ciebie i chcesz lepiej nas poznać, skontaktuj się z naszym zespołem i dołącz do nas. Zapraszamy!
Odezwij się. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach oraz sprawdzimy, czy nasz model współpracy, będzie dla Ciebie odpowiedni.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ES Education Bochińska i Wspólnicy sp. k.
Plac Thomasa Woodrowa Wilsona 4/15, 01-626 Warszawa
+48 886 876 089
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Pfanhauser (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ES Education Bochińska i Wspólnicy sp. k. (Plac Thomasa Woodrowa Wilsona 4/15, 01-626 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Early Stage oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie earlystage.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
W minionym roku w sieci Early Stege przybyło zarówno uczniów, jak i franczyzobiorców. Skąd tak duże zainteresowanie?
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido.
Małgorzata Puchala rzuciła wszystko i otworzyła Superminds Academy w Krakowie. Co ją tak urzekło w tym systemie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.