Early Stage Angielski dla Dzieci i Młodzieży

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Early Stage to wiodąca szkoła języka angielskiego, specjalizująca się w nauczaniu dzieci i młodzieży. Mamy za sobą długą historię i sprecyzowany plan na przyszłość.
W trakcie 29 lat działalności, zbudowaliśmy silną markę, której w roku szkolnym 2022/23 zaufało ponad 50 000 uczniów!
Wyróżnia nas:
- intensywny i ambitny program nauczania (nasze kursy odpowiadają na potrzeby uczniów oraz wyzwania jakie przed nimi stoją),
- łączymy tradycję z nowoczesnością (łączymy sprawdzone metody nauczania z wiedzą zaczerpniętą z najnowszych odkryć neurodydaktycznych),
- stawiamy na kompetencje XXI wieku (przygotowujemy dzieci do wyzwań dnia codziennego, rozwijając najważniejsze dla nich kompetencje),
- rozwijamy kadrę i szkołę (doskonalimy się i inwestujemy w szkolenia kadry oraz rozwój technologiczny szkoły),
- prawdziwa pasja (nasza szkoła powstała z pasji do uczenia, potrzeby rozwoju oraz autentycznego kontaktu z dziećmi i młodzieżą).
Pierwsza franczyza powstała dokładnie 15 lat temu. Dziś, dzięki sile i energii wielu zaangażowanych osób, posiadamy aż 850 placówek w całej Polsce!
Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo finansowe partnerów biznesowych. Proponowany model współpracy opiera się na przekazaniu know-how dotyczącego wszystkich aspektów prowadzenia własnej szkoły oraz na bieżącym wsparciu franczyzobiorców w rozwijaniu ich szkół.
Nie pobieramy opłaty wstępnej, rozliczamy się miesięcznie, na zasadzie procentu od przychodu. Zaczynamy od 12% i obniżamy go wraz z rozwojem filii franczyzowej. Wierzymy, że takie rozwiązania gwarantują bezpieczny start.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 850 lokalizacji, w których odbywają się zajęcia, współpracuje z nami 140 partnerów. W roku szkolnym 2022/23 w Early Stage uczy się 50 000 uczniów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Żeby ułatwić naszym partnerom rozwinięcie skrzydeł, stworzyliśmy system wsparcia dla każdego z franczyzobiorców. Zadbaliśmy również o dostęp do bazy wiedzy na temat metodyki, marketingu, administracji, rozwiązań IT oraz employer brandingu.
Zależy nam na tym, aby wejście do naszej sieci było bezpieczne, a biznes prężnie się rozwijał, dlatego oferujemy systematyczne szkolenia prowadzone przez zespół specjalistów - praktyków Early Stage. Nasza centrala to 50 osób i 7 wyspecjalizowanych działów, których zadaniem jest rozwijanie naszej oferty oraz codzienne wspieranie franczyzobiorców. Oznacza to, że każdy franczyzobiorca ma do swojej dyspozycji wsparcie ekspertów (metodyków, marketerów, specjalistów od administracji, HR, PR oraz IT) przez cały okres trwania współpracy.
Co od nas otrzymasz?
- autorską metodę nauczania,
- szczegółowo zaplanowane ścieżki edukacyjne dla dzieci w wieku 3-19 lat,
- ambitne i nowoczesne autorskie podręczniki,
- bogaty zestaw materiałów dydaktycznych,
- know-how dotyczący strategii promocji i rozwoju szkoły,
- realizację strategii content-marketingowej,
- gotowe materiały marketingowe,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi IT: platformy i aplikacje,
- dokumenty prawne i administracyjne,
- strategię HRową i employer brandingową,
- opracowane procedury rekrutacyjne oraz know-how z zakresu budowania zespołu i marki pracodawcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nasz model nie zakłada dużych inwestycji początkowych – nie wymagamy posiadania ani wynajmowania lokalu. Takie rozwiązanie gwarantuje niskie koszty stałe oraz poczucie bezpieczeństwa.
Early Stage nie pobiera od kandydata opłaty wstępnej za wykupienie franczyzy. Jedyną opłatą początkową jest kaucja w wysokości 2 tys. zł, która jest zwracana w momencie startu pierwszych kursów sygnowanych naszą marką.
Koszty początkowe, jakie powinien wziąć pod uwagę franczyzobiorca, to również koszty związane z promocją szkoły (łącznie ok. 5 tys. zł), takie jak: organizacja akcji promocyjnych oraz wydruk materiałów reklamowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyza Early Stage jest propozycją współpracy przede wszystkim dla osób, które mają doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego i które chcą pójść w tym o krok dalej – rozpocząć pracę na własny rachunek, a z czasem zatrudniać osoby do swojego zespołu. Nie trzeba mieć ukończonej filologii angielskiej, jednak trzeba znać angielski na bardzo dobrym poziomie i mieć doświadczenie w jego nauczaniu. Zwracamy uwagę na umiejętności organizacyjne kandydatów, gotowość do rozwoju i podejmowania wyzwań oraz biznesowe podejście do prowadzonych działań.
TWOJA DROGA DO OTWORZENIA SZKOŁY
Otwarcie franczyzy szkoły języka angielskiego z Early Stage możemy podzielić na 5 kroków.
Etap I: kontakt telefoniczny, mailowy lub wysłanie zgłoszenia
Etap II: poznanie się na Zoomie
Etap III: przeprowadzenie lekcji pokazowej
Etap IV: omówienie warunków współpracy
Etap V: podpisanie umowy i rozpoczęcie procesu wdrożenia
Społeczność Early Stage tworzą osoby kreatywne, zaangażowane oraz otwarte na rozwój i zmiany. Jeśli czujesz, że takie cechy opisują właśnie Ciebie i chcesz lepiej nas poznać, skontaktuj się z naszym zespołem i dołącz do nas. Zapraszamy!
Odezwij się. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach oraz sprawdzimy, czy nasz model współpracy, będzie dla Ciebie odpowiedni.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ES Education Bochińska i Wspólnicy sp. k.
Plac Thomasa Woodrowa Wilsona 4/15, 01-626 Warszawa
+48 886 876 089
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Pfanhauser (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ES Education Bochińska i Wspólnicy sp. k. (Plac Thomasa Woodrowa Wilsona 4/15, 01-626 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Early Stage Angielski dla Dzieci i Młodzieży oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie earlystage.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami – na te pytania odpowiedź znajdziesz w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
– W Warszawie nie planujemy już otwierać kolejnych szkół, ale za to chcemy rozwijać sieć w innych regionach kraju – mówi Tonia Bochińska, współwłaścicielka Early Stage.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Szkole języka angielskiego Early Stage przybywa kandydatów do współpracy. Co ich przyciąga?

Daniel Skuza zaczynał od dwóch placówek pod marką Giganci Programowania. Dzisiaj prowadzi ich aż siedem.
Iza Poradowska i Michał Tarnowski są małżeństwem, wspólnie prowadzącym franczyzowe placówki Giganci Programowania. W konkursie na TOP Franczyzobiorcę wygrali w kategorii „doradca marki”.
Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.

– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Ewa i Stefan Mazurek z kursem Soward Skills ruszyli pół roku temu. Teraz prowadzą zajęcia już w kilku lokalizacjach i planują uruchomienie kolejnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.